Ica Maxi är som en leksaksaffär för vuxna.

Rätt lugn eftermiddag/kväll på jobbet måste jag säga, vilket i och för sig är rätt trisst då tiden går förbannat sakta. Men att det är lugnt och skönt nu på sommaren ska jag inte klaga över egentligen, det är ju härligt att få komma tillbaka till jobbet efter semestern och veta att första veckorna är väldigt lugna. Efter jobbet blev det storhandling på Ica Maxi, och som rubriken säger " Ica Maxi är som en leksaksaffär för vuxna", håller ni inte med mig ?!. Jag bara älskar att gå runt där inne, nog för att mycket är bara värdelöst krafs så finns det nöje med det hela ändå. Konstigt nog. Storhandla mat var det ja, men jag fick motorstopp bland alla hygien/smink-produkter, så en timme inne på Ica Maxi gick väldigt snabbt. Nu är jag hemma i alla fall, och jag fick faktiskt inte med mig något onödigt alls ;). Bara massa mat och ett resekit från Isadora... Vad gör ni ikväll ?!  I morgon vankas det helg, men jag jobbar samma tider i morgon som idag (15-21), så jag antar att kvällen blir lugn i morgon. På lördag kanske det finns planer i alla fall,  men vi får se vad vädret har att erbjuda först... Hej svejs / M

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Godmorgon säger jag med den här låten! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/camp-rock-gotta-find-you.html#comment

2009-07-31 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0