Hemma igen, och nu laddas det för fest.

Kom hem vid cirka 17:30,  20 minuter för sent dock pga en otäck olycka. Det var ingen trevlig syn kan jag säga =(. När jag kom hem blev det genast en dusch, och nu är sitter jag redo för ännu en kväll på krogen. Med Jenny, Josefine, Caroline, Gabriella, Thomas mfl.... Kommer bli galet skoj =). Först blir det en drink på Svenssons och sedan middag på Oscar, en sen sådan för vi har bord vid 21-tiden... Med andra ord, jag måste skynda mig lite nu. Är redan sen... Hörs i morgon.. / M





Det blev lockar idag.. =)

Kommentarer
Postat av: MJ - fansblogg

Fin blogg!

2009-07-26 @ 12:18:16
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Finast!! =)

2009-07-26 @ 18:01:27
Postat av: Gabbi

Finast!! =)

2009-07-26 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0