Falun !!

Hejsan hoppsan =). Allt bra med er ?!. Jag mår alldeles utmärkt, landade hos Paula och Andreas för någon timme sedan. Paula mötte upp mig vid bussen, och sedan blev det en kort sväng på stan.Himla mysig stad måste jag erkänna. Har ni varit i Falun ?. Andreas kockar i köket, Paula duschar och jag passade då på att låna datorn..:P. Det blir fläskfilé, någon sorts potatis i ugn, (någon ny variant som jag inte minns namnet på), sallad och öl till det. Kan inte bli så mycket bättre !!! Ikväll vankas det utgång faktiskt, så vi är i full gång att göra oss iordning, men ingen stress..

Igår kom jag och familjen ner till Mora vid 14-tiden, då blev det incheckning på campingen och sedan resturangkäk. Efter middagen kikade vi runt lite i den lilla metropolen Mora :P, mysigt även där. Kvällen spenderade vi i vår stuga, med lite tilltugg och vad som önskades dricka till. (cider för min del). I morse slog jag upp ögonen vid 05:45, av att Edvin ropade.rolig grabb. Så 06:15 stod jag i duschen och en kort stund senare var jag redo för en ny dag. Bra jobbat Mari !!! Jag får inte missa hotellfrukosten vi åt i morse, sjukt gott !! Vid 10-tiden begav vi oss till Nusnäs, där vi skulle kolla när dom tillverkar dalahästar.. Ett imponerande jobb måste jag säga. Vid 12:55 gick min buss till Falun,så mycket mer än Nusnäs hann jag inte med... och för tillfället har jag inte mer att uppdatera er om..men jag återkommer.. Nu ska jag blåsa håret och ladda för fest =).


So long / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0