Dalarna !!

För att summera våran minisemester till Dalarna; Det jag och familjen pysslade med vet ni ju redan. (kolla några inlägg längre ner). Besöket hos Paula och Andreas var sååå trevligt, middagen var utsökt och kvällen på Harrys var riktigt rolig. Vi bokstavligen ägde dansgolvet, Faluborna kunde inte rocka lös alls..Synd för er =). Tack Paula och Andreas, ni är underbara !!  I lördags kom mor och far och hämtade upp mig vid 13-tiden och sedan bar det av hemåt...... Vi har haft en jättemysig resa tillsammans, hela familjen =). Här kommer lite bilder:



Fikapaus på väg ner..  Elsa och Edvin valde bästa stället att sitta på =)


Jag fick vara med på ett hörn också..


Gladaste killen i Mora, stålt som få för att han skulle få sova alldeles ensam på överslafen.


Fredrik kan dom bästa knepen för att kyla alkoholen..


Massproduktion av dalahästar..


...Likaså här..


Lilla Ida provar träskor, och hon vääägrade ta av sig dom sedan.


Självklart ska man rida på dalahästarna när man är i Dalarna, här är Edvin och Ida.


Elsa och Alvin, vad Alvin pysslar med vet jag inte =)


Paula öppnar paket, weeeeii..Som hon och Andreas fick av mig =)


Öl är gott =)


Tummen upp för Harrys i Falun =)


Detta var mina bilder från Dalarna..
Kika in nästa inlägg, det kommer fler bilder...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0