Vad tror ni ?!

Socialpedagogiskt Behandlingsarbete !!!!!

Introduktion, med data och arbetsmiljö
4p
Psykologi 6p
Psykiatri 5p
Kriminalitet och ungdomsvård 5p
Missbruk och beroende 5p
Etik 1 2p
Socialt arbete 2p
LIA 13p

Socialpedagogik 3p
Psykosocialt behandlingsarbete, barn/ungdom 5p
Dokumentation/Journalföring 2p
Behandlingsmetodik, personlig utveckling,
behandlarens roll
5p
Kommunikation, samtalsmetodik 4p
Projektarbete 4p
LIA 14p
Etik 2 1p

(Jag vänder mig mest till dem som känner mig), Vad tror ni, är detta något för mig ?! :)  Det är ju ändå jag i slutändan som bestämmer, men att vara lyhörd och lyssna vad andra har att säga är alltid viktigt. !!!!! Så ut med åsikterna NU :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror!! hehe :D Näe men jag tror att det där skulle passa dig. Själv läser jag ju specialpedagogik denna termin och tycker det är väldigt intressant. Du brinner ju för liknande frågor också. Man ska göra saker man tror på och har åsikter för eller mot. Känns det bara blankt, då är det fel...:)

2009-02-19 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0