Sista dagen på året !

Ja vad har hänt sedan sist ?! - Ja ni, inte mycket !!! Jag har mest bara snurrat runt på stan och umgåtts med nära och kära.. Vilket för mig betyder massor, i alla fall att umgås med nära och kära :). Idag är det sista dagen på året och hur den ska spenderas vet jag inte riktigt, slappa och invänta att det är dags att göra sig i ordning kanske. Vad tror ni om det ?! =). Innan det är dags att hoppa in i duschen ska jag klicka mig in på Lindas blogg; http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/   och välja ut någon passande make-up till mina kläder ikväll. En svart sotad make känns rätt, eftersom jag ska ha en röd fodralklänning och svarta accessoarer. Men jag får se :).


Hej så länge...bilder kommer !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0