God Jul !!!

Till er alla från mig, en riktigt GOD JUL !!!



Jag vet inte vad det beror på, men jag har alltid lite svårt att sova dagen före julafton. När jag var liten berodde det väl på att jag var så förväntansfull över alla paket jag skulle få, men nuför tiden är jag inte så förväntansfull över klapparna. Nu ser jag i stället fram emot att få umgås med min kära familj, men ändå har jag svårt att sova. Det är konstigt det där, är det tomten som är ute och väcker alla till liv kanske ?! :).

Den traditionsenliga grötfrukosten är intagen i alla fall, och det är snart dags för mig att göra mig i ordning. Men först ska jag tända lite ljus och sätta på lite julmusik, helt klart ett måste på Julafton.


Ha nu en fin dag allihop, och var rädda om er och alla i er närhet !! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0