Packad !!!

Ja det är banne mig förnamnet för vad jag är, Packad !!!!! :). Ha ha, skämt och sido. Jag har packat klart med andra ord, och väskorna är proppfulla. Jag är packad alltså :). Ser nästan ut som om jag ska flytta, men valmöjligheter är ett måste :). Eller hur ?!.

Ikväll har jag varit hos syster äldst, hon hade Lingon Och Blåbär- Party. Varför jag medvärkade vet jag faktiskt inte, eftersom jag inte är i behov av att köpa barnkläder.  Men moraliskt stöd och en hedersgäst var jag i alla fall :).

Jag har precis kommit hem, eller ja, jag har hunnit duschat och packat också. Resan till Åre går ju av stapeln i morgon, och jag är laddad till tusen. Åre är ju mitt paradis :).  Vid 11-tiden bär det iväg, så eftermiddagen kan vi spendera på balkongen. Förhoppningsvis i solen med en iskall i handen :P. Blir ni avis nu ?! 

I morgon när jag är hemma på morgonen och ska göra mig klar för avfärd, och när jag behöver det som mest. - Vatten !!!! Då har dom jäklarna bestämt att stänga av vattnet här, heela dagen. Pga en vattenläcka hos någon här på gatan, vilka stolpskott. Varför just i morgon ????????????? 

Gott folk, nu ska fröken lägga sig. En låång dag väntar :).



Om jag inte hinner blogga något i morgon, får ni alla ha en bra helg !!!  Jag återkommer självklart med uppdateringar om resan, plus massa bilder på söndagen. Puss och kram !!!!!!!




Kommentarer
Postat av: cicci

inte det minsta avis, varför skulle man vara det? får ju jobba hela helgen. INNE, det du. vem vill vara ute när den första ordentliga värmen kommer? 20 grader, nej usch inget för mig.







































Lögn! Sitter just nu och sliter av mitt hår i tussar i ren förtvivlan och avundsjuka. Sola o parta lite åt mig, och insup lite av The Årefeeling för min del också är du bussig!

2009-04-25 @ 08:29:40
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0