Glad Påsk !!!

Jag är snart redo för kvällens äventyr, fixa frisyren och klä mig är det ända som är kvar. Som ni kanske har läst så ska jag och mina underbara vänner ut ikväll. Jag, Märtha, Jenny, Josefine, Caroline, Gabriella, Michaela, Cicci och Nina. Hur farligt som hellst ;). I morgon lovar jag er massa bilder......

Kom hem från Hudik vid 16-tiden. Där nere har vi haft det jättemysigt.  Torsdagskvällen blev lugn med lite tv-tittande. Fredagen bjöd på strålande sol, så vi packade väskorna och mötte upp Peters släkt och vänner vid en sjö, där vi spenderade hela dagen.  Det blev grillning, fiske, öl, skratt osv osv.. Riktigt trevligt !! På kvällen kom alla hem till Peter, där middagen serverades för kvällen :). Ännu mer öl/vin, god mat, tilltugg och badning i tunnan förgyllde kvällen. Såå skoj !!!

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning, så att jag inte blir sen !!




GLAD PÅSK !!!!!




 


Kommentarer
Postat av: mathi

superfin bild (:

2009-04-13 @ 00:36:33
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0