Upp med tuppen !!!

Kl. 06.15 ringer dom från jobbet och vill att jag ska komma och jobba, på min lediga dag också *morr* men det var bara att gnugga ögonen, klä på sig, slänga i sig lite frukost och kila iväg för 07.00 skulle jag börja. Slutade vid 16.30 efter en lång och naturrik dag då vi varit i skogen nästan hela dagen. Me Like :) och sedan åkte jag direkt till Jennie och Markus på middag, kom hem för en dryg timme sedan och har nu legat raklång i soffan sedan dess och vägrat röra på mig :).. Galet jobbigt att bli väckt den tiden och behöva skynda sig upp. Tur att jag VET att jag ska jobba i morgon !!!!
Vad har ni gjort idag ?!

Veckans att-göra lista;
Måndag. Jobb, 07.00-16.30.Middag hos syster.
Tisdag. Jobb, 08.00-15.30. Powerwalk.
Onsdag. Heldag med Märtha. Jobb. 19.00-07.00
Torsdag. LEDIG !!!!
Fredag. Jobb. 08.00-16.00
Lördag. FEST!! (Ingenting kommer stoppa mig.)
Söndag. Ja ni vet hur man brukar må ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0