Lek, middag och barnpassning

Gick ju som sagt bort till Madde och hälsade på förut, där var det som vanligt full fart och jag blev genast en del av leken, så ikväll har jag både lekt mamma, pappa och barn, byggt med lego och  varit ett dagisbarn..haha, det gäller att ha barnasinnet kvar när man har 5 syskonbarn :). När Alvin skulle på Bamsegympa åkte jag bort till Jennie en stund, som jag berättat förut så är jag barnvakt där 2 timmar varje måndag (eftersom jennie är gympaledare.). Jag och Edvin sysselsatte oss med att bygga pussel och bygga en tågbana efter att vi fått i oss lite middag.  -Love-


Nu har jag precis bäddat rent i sängen och tagit en lång dusch. Det ska bli en tidig kväll idag för jag har nämligen tänkt gå upp med tuppen i morgon och ta en löprunda, ska bli såå skönt :) Någon som ska med ??




Fick ett fint kort av Alvin och Ida ikväll också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0