Mirakelpiller(?)

Godmorgon godmiddag godkväll.  Vaknade med halsont idag :( känns mindre roligt eftersom jag INTE har tid att vara sjuk nu,  men vem har tid med det egentligen ?!.  Börjar jobba klockan 17.30 i eftermiddag  och går av i morgonbitti klockan 07.00, med andra ord blir det en lugn dag här hemma innan jag går till jobbet. Ska strax ta en promenad bort till Apoteket på Sjukhuset och inhandla lite Kan Jang, Halstabletter, jag ska också försöka hitta några mirakelpiller som gör mig frisk på "två röda".      Någon som har något/några bra Tips ?!?   :)



Vad tycker ni om valvakans resultat inatt, var det rätt kandidat som vann ? :)
Enligt mig var det helt klart rätt person som vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0