Lördag = Fest =)

Lördag eftermiddag och jag blev övertalad att hänga med ut, fast så svårt var det nog inte att övertala mig iofs, om jag ska vara ärlig :) Förfest hos mig var det tänkt och lyckat blev det,  Jag, Emma och Märtha var dom tre tappra hjältarna igår kväll. Vi korkade upp eller förlåt skruvade upp vinflaskorna och festan var igång =). Under kvällen gick stereon varm med musik från, Creedence, Bruce Springsteen, 80-talsklassiker, hits for kids ;), 60-talsklassiker..m.m. Grym musik :)
Sedan var frågan, vart skulle vi gå ?!  Efter en nogrann utredning av ALLA krogar här i stan bestämde vi oss för att gå till Oscar ( typ det ända vettiga stället i stan ), Weeeiii vem kunde inte ana det :) ( Där har man ju aldrig varit menar jag )....Hm.....;). Kom ner vid 23.30-tiden, klampade in där och beställde in varsin öl att smutta på medan vi minglade runt. Mums =). Kvällen blev väl helt okej,  Oscar var helt enkelt som alla andra gånger man varit där, samma sammma och åter samma människor som kommer dit. Men men, tur man hade bra sällskap :). 


  Jag höll mig även på fötter heeeeela kvällen, finns vissa som brukar stupa på dansgolvet ibland ;). ( Nämner inga namn, det är en HON iaf =). Lovar att jag ska köpa stödhjul till dig, fislisa :)


                           
  Emma ( stal en bild från hennes facebook ) :P




Meeeeee




( Märtha ville inte vara med på något kort, hittade inget annat kort heller....tråååkmåns :)









Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha.. Jag är som bambi på hal is :D Men mina knän mår bättre idag. Har inte så ont längre :)

2008-08-10 @ 19:28:58
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0