Tjejmilen 2013 !!

Mitt i all flytthysteri har det som komma skall glömts av en aning. Tjejmilen 2013 som går av stapeln på lördag. Men ingenting gör det (så är känslan idag i alla fall), för när jag tänker på det så är jag ruggigt laddad. Ska någon av er springa?.
 
På lördag går startskottet för Tjejmilen. Säkert springer många för andra eller kanske tredje gången, men för mig är det första gången. Tjejfest mitt i stan har lockat mig i många år, men tiden har inte funnits. Men i år är det min tur att delta :).
 
"En skön mil runt Djurgården" är vad jag möts av på Tjejmilens hemsida och av vad jag kan se (bild nedan) så ser banan riktigt bra ut. Och om benen är lika pigga som dom var under helgen på Gotland (läs om 12 km-rudan här och om personbästat här) så kan det gå riktigt bra. Men jag tar inte ut något i förskott, jag kör efter dagsformen. Punkt slut.
 
 
 
 
 
 
 
kommer någon och hejar på mig?
 
 
 
/ M A R I
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Åh vad kul! Jag kan tyvärr inte komma och heja, men lovar att heja på avstånd! :) Kram!

Svar: Bra det !! =) kraaaam
Mari

2013-09-04 @ 19:45:54
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Linda

den vill jag springa

Svar: =) du får satsa på det nästa år.
Mari

2013-09-04 @ 20:17:07
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Sofhie

Åh vad roligt! Mitt första lopp som jag tävlat o sprungit i var tjejmilen 2011. Blir pepp bara av att sitta här och läsa ditt inlägg :D Ska tänka på dig och skicka all energi jag har sen på lördag!!

Sv; Kan inte säga att du missat något så sätt då jag inte berättat förrän nu i efterhand. Är inget jag vill vifta med men vet att de personerna där ute som följer min träningsutveckling borde få veta varför jag tvingas vila från träningen i några veckor nu. Är så lycklig o nöjd att äntligen gjort detta! Som jag skrev har det varit 9 år av fruktansvärda komplex som påverkar vardagslivet på så många sätt.

Som jag skrev tidigare så är det mycket på gång just nu och detta var en stor sak av allt :)

tusen kramar, fina du!

Svar: =) Söta du !! tack... jag ska tänka på dina hejarop.
Ah okej, du behöver absolut inte berätta om du inte känner att det är okej. Jag hoppas du mår bra efter allt iaf, och som jag förstår så känns det rätt!?. Det är huvudsaken. kram till dig.
Mari

2013-09-04 @ 20:39:23
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Ohh, du kommer vara så duktig! :) Känner det på mig! Hejjar på dig härifrån Skåne!

Svar: Fina du !! Tack =) Ska tänka på dina hejarop när jag springer... kraaam
Mari

2013-09-04 @ 21:14:28
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Vad roligt! Jag tror jag ska springa nästa år :)

Svar: Det gör du rätt i =)
Mari

2013-09-05 @ 20:19:54
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hade verkligen velat springa, men har som sagt inte vågat anmäla mig på något lopp alls, pga knät. Nu verkar det dock ha gått över helt (peppar peppar) så jag får väl göra en helhjärtad satsning inför nästa säsong :) Kul med loppet, önskar dig ett stort lycka till!
Kommer tyvärr inte kunna komma o hejja, men jag håller tummarna hemifrån Gävle :)

På tal om löpning, skulle du vilja springa ihop med mig någon kväll framöver kanske? :)
Kram

Svar: Åh, förstår dig. Har man haft problem är det ofta svårt att satsa. Men nästa säsong, om knät håller så tycker jag du ska vara med :).
Tack för dina lyckoönskningar :) kram

=) Jaaa, men gud så roligt. Det vill jag gärna. Vi måste planera in det :) kraam
Mari

2013-09-05 @ 22:51:43
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0