Summering av en vecka som varit !!

Hej och hå !! typ så känns det. Att jag tog ledigt idag känns som det bästa beslutet jag tagit på länge. Flyttlasset till nya lägenheten gick ju i lördags och jag, David, mamma och pappa har inte suttit still många minuter sedan vi packade in allt i släpvagnen. Det har burits, packats upp, handlats, burits, packats upp, skruvats, rensats, slängts, planterats blommor, skruvats, burits och där emellan har vi snabbt fått i oss mat och jag har under tidig morgon passat på att springa av mig lite energi. Orka springa när allt detta planerats att göra? Men jo, den energin som jag får av löpningen behövde jag i helgen...
 
Hur var er helg?
 
Denna veckan vet jag kommer bli så otroligt mycket lugnare, på många plan. Just nu känns det förjävla skönt att vi har flyttat !!  Och när det gäller träningen så vet jag, att hur mycket min kropp än behövde vilan, så längtar jag med hela mitt hjärta efter att få satsa hårt på träningen igen. Idag kör jag igång !!
 
Vad tränar ni idag?
 
Måndag - Ett härligt benpass ni kan läsa mer om här.
Tisdag - Vila 
Onsdag - Vila
Torsdag - Vila
Fredag - Vila
Lördag - 7,5 km morgonlöpning
Söndag - 6 km morgonlöpning med Johanna 
 
Tre pass är bättre än ingenting, helt klart. Men nu blir det andra bullar :)
 
 
 
Bjuder på lite bilder från dom närmaste dagarna =)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tre pass är absolut bättre än inget :D
Sv; Tack tack :) Linnet är några år gammalt så det finns nog inte längre, men det är från hm iallafall.

Svar: Sv. Ah okej, snyggt var det iaf :)
Mari

2013-09-02 @ 14:52:50
URL: http://www.sandrawest.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Skönt att ni börjar komma i ordning. :)

Svar: Väldigt skönt :)
Mari

2013-09-02 @ 17:14:30
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Moa Kandelin

bra jobbat :)

Svar: =) tack snälla !!
Mari

2013-09-02 @ 21:05:20
URL: http://moakandelin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vad skönt att flytten är gjord och att ni börjar komma i ordning. Det är ju så kul när det är bestämt att man ska flytta. Det är så kul när man har flyttat. Men stressen där emellan kan man ju vara utan. Låter bra att du vilat under veckan, verkar som att det var vad du behövde. Hoppas du får en toppenvecka nu!
Kram

Svar: Mm, så otroligt skönt. Nu kan jag slappna av !!! Kul att fixa och pyssla på när man är på plats där varje dag, då kan man ta det i sin egna takt.
Hoppas du mår bra?
kramar
Mari

2013-09-02 @ 22:06:07
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Alexandra

Åh, vad spännande med ny lägenhet och allt fixande och trixande, på gott och ont. Skönt att ni nu är på plats i alla fall och kan återgå till det normala igen. :)

Svar: Mm, på gott och ont. Men så otroligt skönt att det är klart nu =) Hur mår du? kraam,
Mari

2013-09-02 @ 22:59:11
URL: http://hejklassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0