Tjejerna i #TeamStockholm - Nyfunna vänner !!

Jag lever på känslan än idag och kommer förmodligen göra det i några dagar till. Jag hoppas *peppar peppar* att jag får stanna i den här toppformen jag känner mig i just nu. Helt obeskrivligt är det. Och på tal om toppform, se på tjejerna i teamet jag sprang tillsammans med. Vi alla låg mellan 26-30 min på 5 kilometersdistansen när vi i början av hela #TeamStockholm-grejen gjorde ett test. Nu, några veckor (vet inte exakt hur många) senare har vi alla förbättrat oss avsevärt. Vi har klivit över bekvämlighetszonen många gånger, men hej vad det har gett resultat.
 
Alla tjejerna i #TeamStockholm, NI ÄR GRYMMA !!
 
 
Låt mig få presentera tjejerna i #TeamStockholm :)
 
 
Johanna sprang in på 24.00 minuter. Hon har inte bara presterat på tävling, hon har också presterat i att vara en fantastiskt coach. Vi har mycket att tacka dig för Johanna. Du kommer bli en grym PT i framtiden. Var så säker!
 
 
Jeanna sprang in på 26:12 minuter.
 
 
Isadora sprang in på 26:13 minuter.
 
 
Helena sprang in på 27:14 minuter.
 
Sofie sprang in på 27:28 minuter.
 
Jag sprang in på 23:04 minuter.
 
Ett gäng nyfunna vänner, som jag redan nu planerat in massa roligheter tillsammans med i framtiden.
 
 
 
Vi får också tacka Vitamin Well, och Reztart för lite dryck/tilltugg under kvällen.
 
 
 
Nu blickar jag framåt, lämnar självklart inte tjejerna i sticket, men jag själv (eller någon annan kanske vill haka på?) ska hitta någon ny utmaning att anta. Vad kan det vara tro? Någon som har en?
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - älskar, älskar inte

Jag lever också fortfarande på känslan. Dock inte känslan av loppet (det vill jag helst glömma) men känslan av hela upplevelsen, teamkänslan :) Tack för dina fina ord. De värmer massor! Kram

Svar: Förstår dina ord, och det är oftast dom som är starkast. Så jag kommer inte streta emot och säga att du var grymt trots allt, ja du fattar var jag vill komma. Alla har vi våra dagar, och tyvärr är pollenperioden inte alls rolig :( Men mina ord till dig ska ta åt dig, det är bra. För du ÄR grym, och kommer utföra ditt jobb i framtiden väldigt bra =) kraaaam
Mari

2013-05-30 @ 10:48:14
URL: http://alskaralskarinte.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh vilket härligt gäng, så fina och duktiga tjejer!
Har tyvärr inga tips om nya utmaningar...
Sv. Åh vad härligt, älskar hungerperioder! :D Kram kram och tack för alla fina ord och <3 inne hos mig! <3

Svar: :) ja visst är vi fina...Hm, jag ska filura på någon. Måste ha något hårt att bita i :)
haha, jag vet inte om jag håller med, äter ju konstant haha :)
kramar
Mari

2013-05-30 @ 10:52:12
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Hmm.. Men kanske en utmaning i gymmet då? Något du vill bli starkare i eller fortsätt med löpningen, ett nytt tidsmål eller sträcka som du vill klara? :)

Svar: Tror jag får satsa på något annat än löpningen denna gången, blir liksom lite kaka på kaka. Men ja, något i gymmet kanske. Ska tänka på det =) kraaam
Mari

2013-05-30 @ 11:33:21
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Åh, vad roligt! Härligt att hitta nya vänner sådär också. Och shit, vad grymma ni var allihopa :D Och snygga! Hade jag varit med hade jag varit kräftröd i ansiktet och självklart varit jättesvettig :P haha

Grymt bra tid du sprang in på också :D Imponerande!

Svar: Sv. Ja, eller hur. Så himla kul !!! Vi har haft så otroligt roligt tillsammans.. och än roligare kommer vi ha framöver =). haha det var vi också, syns som tur är inte på bilderna haha =).Tack, är väldigt nöjd :) kramar
Mari

2013-05-30 @ 16:31:39
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0