Summering av en vecka som varit !!

Som ni redan vet så har veckan varit lite upp och ner, magproblemen har ställt till det och jag har inte varit mitt riktiga jag. Men så är det ibland, och det tänker jag inte just nu, när jag mår toppen lägga så stort vikt i. Jag lyssnade på kroppen, vilade och det är det som är viktigast. Slutet på veckan var riktigt bra dock. Men nu tar jag nya tag och blickar framåt, förhoppningsvis med en mage som samarbetar också.
 
Denna veckan innebär tredagarsvecka. Och det jublar vi i kör över, eller? :). Torsdagen som är ledig innebär en-dag-då-jag-inte-tänker-göra-någonting på. Sådant behövs i schemat ibland. För på fredag blir det annat, då flyger jag och David över till Gdansk (Polen) för att bara vara, shoppa, äta och dricka gott. En helg jag ser fram emot ♥
 
Har ni några roliga planer?
Lägger ni in dagar i schemat då ni gör ingenting?
 
 
Veckan som var såg ut såhär:
Måndag - 10 km med kvalité i varenda steg. Härligt!!
Tisdag - Vila
Onsdag - Vila
Torsdag - 6 km löpning. Armhävningar - Squats - Dips x3
Fredag - Squats med tom stång, armhävningar, liggandes roddrag, dips, russian twist. ALLA övningar till utmattning x4.
Lördag - 5 km löpning innan frukost. NTC 55 min, se gårdagens inlägg.
Söndag - Distanslöpning med #TeamStockholm
 
(fick ihop rätt mycket trots att jag tyckte jag till största delen klagade över magont).
 
 
I helgen har jag bland annat laddat med både Celsius och bra mat, invikt mina nya racerstrumpor och funktionströjan jag tidigare i veckan köpte/fick. Har också druckit grönt te i min stora favoritmugg. Har också haft massa egentid då David varit bortrest, trots att man saknar någon så är den där tiden så otroligt viktig också. Men igår kom han hem :) ♥
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmas träningsblogg

Det var ju en bra vecka trots allt! :) Härliga bilder också!

Svar: :) Ja, det blev bra tillslut. Tack !!
Mari

2013-05-06 @ 11:13:42
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men du, detta va väl en bra vecka ju?! Du fick ju ihop det himla bra fast du hade problem med magen!
Jobbigt med magproblem! Min mage tjorvar lite ibland också! bläää för bråkiga magar!

Sv: Men ååååh tack vännen! :-D

Svar: Sv. Jo, jag blev riktigt nöjd ändå. De pass jag fick till var riktigt hårda, och det känns :). Nej, det är inte kul. Man blir så negativ..uscha.. Hoppas du slipper problemen.
=) kraaaam
Mari

2013-05-06 @ 13:06:49
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: LIFESTYLE

Bra jobbat!

Svar: Tack snälla :)
Mari

2013-05-06 @ 13:14:41
URL: http://lifestyle.myshowroom.se
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM

Tjeena ;D Hoppas du får en asbra start på nya veckan :) Det är ju kanonfint väder (hos dig med?) så man blir ju asglad :D

Svar: =) Här är det toppenväder, så härligt. Äntligen !!! Kraaam
Mari

2013-05-06 @ 14:15:52
URL: http://fames.se/mooollys
Postat av: MADDISENJ.SE

Här var det längesedan jag tittade in. Så härlig mat du ätit och grymt med träningen!

Svar: Åh, du är välkommen tillbaka. Hoppas du stannar :).
Mari

2013-05-06 @ 18:45:29
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sanna

Jag har aldrig testat den där drickan. Hur är det?

Svar: Om du tänker på Celsius? Jag säger riktigt bra då :) gillar den skarpt. Jag tar den som oftast innan konditionspass, då jag faktiskt tycker att den ger mig en extra energikick. God som att ha istället för läsk också. Testa =)
Mari

2013-05-06 @ 21:13:25
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Felicia

Masssa god mat ju :S

puss

Svar: =) Ja, mums !! Hoppas allt är bra ?!
Mari

2013-05-07 @ 01:13:59
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: Marie

Jobbigt med magen men skönt att det känns bättre nu och att du lyssnar på kroppen! Blev ju en bra träningsvecka ändå.
Verkar som att du har en härlig vecka framför dig.
Ja, jag brukar också planera in nån dag då och då för att göra ingenting, det behövs ibland.
Kram fina!

Svar: Mm, väldigt jobbigt när det väl är sådana perioder. Men som sagt, dom dyker upp när jag minst anar det.Tyvärr ! Men nu mår jag bra :). Hur har du det, hur känns benen?!
Ja, trots allt så blev veckan riktigt bra... Mm, göra ingenting är himla viktigt. kram söta du
Mari

2013-05-07 @ 10:07:32
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Crazylicious

Fin vecka :) Jag gör typ aldrig ingenting, haha, även om jag har vilodagar och så. Men det dyker ju alltid upp något, städ, tvätt, lek etc. Men det gör inget, nu på "sommaren" känns allt så mycket roligare :)
Sv: Ja självklart tittar jag in i de större bloggarna ibland, men oftast mest av slumpar och då kan jag fastna och titta på bilder och bara drömma mig bort. Men det har jag Instagram till också, där finner jag mycket inspo! :D

Svar: Sv. Nej, visst kan det bli så, och det blir väl oftast så när jag har mina göraingentingdagar också, tyvärr. Men jag försöker sådana dagar att hålla mig hemma och göra så lite som möjligt iaf. Gärna slarva runt i fula mjukiskläder också =) Men som du säger, nu på sommaren är faktiskt allt mkt roligare =)

Mari

2013-05-07 @ 20:13:43
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0