Summering av en vecka som varit !!

Långledigt, och både Sverige och Polen har bjudit på strålande sol och sommarvärme. Mer kunde jag faktiskt inte begära. Detta innebär också att en till vecka är till enda, men en ny tar vid idag och den kommer med massa nya möjligheter och stunder att njuta för. Hur låter inte det?. Först tänker jag summera veckan som var för er, för det är så måndagarna börjar :). Hur har er träningsvecka varit? - Min har sett ut såhär:
 
Måndag - Tabataintervaller hela passet igenom, först överkropp och sedan underkropp. Upplägg kommer!!
Tisdag - Grit Plyo på SATS.
Onsdag - Intervaller med #TeamStockholm.
Torsdag - Löpning 8 km
Fredag - Vila + traskande på Gdansk gator i flera timmar
Lördag - Traskande i Gdansk hela dagen, det är nog så jobbigt ibland.
Söndag - Promenad med #TeamStockholm 5 km, härligt avslut i kvällssolen.
 
En skön vecka med lite allt möjligt, som faktiskt satt fart på kroppen ordentligt. Dom sköna vilodagarna i Gdansk var helt underbara, god mat, shopping (läs: BILLIG shopping), fina små gator och hus, hotell, bästa sällskapet och över förväntan en väldigt bra stad. Ett HETT tips till er om ni vill se något annat, men inte åka så långt. Har ni varit där?.
 
 
 
 
Tre bilder från helgen. Fler kommer :)
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig vecka!

2013-05-13 @ 09:52:06
URL: http://www.springamera.blogspot.com
Postat av: Crazylicious

Härligt att ni hade det bra och vad fin du är! <3 Ser fram emot fler bilder :D
Sv: Tack tack! :D Vi var först på Roq och spelade biljard och sedan på Garbos och dansade hela natten :D Kram!

2013-05-13 @ 12:56:41
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Vilken härlig vecka! Och vad fint det verkar vara i Gdansk! Skulle gärna vilja ha ett inlägg om resan och vad ni gjort när ni varit där :) kram!

Svar: =) Ja, över förväntan väldigt trevligt. Så det kan jag som sagt rekommendera. Åh, ett sådant inlägg ska jag nog kunna fixa :) kram
Mari

2013-05-13 @ 17:59:34
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du ser ut att ha haft en härlig helg och vecka!:-)

Svar: Ja, så underbart = )
Mari

2013-05-13 @ 21:07:01
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Jag har inte varit där men söker alltid efter bra resetips, speciellt för week endresor. Hur tar man sig dit?

Svar: Ja, sådant är alltid kul. Hade aldrig heller varit där, men blev som sagt, över förväntan väldigt positivt överraskad. Vi flög dit, vilket tar cirka 50 min. Men det går också att åka båt, vet ej om det går någon båt från Sthlm, men nere från Trelleborg går det.... kram
Mari

2013-05-13 @ 21:07:18
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Marie

Har inte varit där men nu blev jag lite sugen. Vilket bolag flög ni med, vad kostade biljetterna?
Kram

Svar: Ja, du/ni borde åka dit :) Vi åkte med ett bolag som heter Wizzair. Helt okej, det tar ju endast 50 min att åka dit. Det går att åka båt också...kram
Mari

2013-05-13 @ 21:37:59
URL: http://asitismarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0