En viktig helg i Sundsvall !!

Ibland behöver man se annat, kramas med dom man håller kärast, få stänga av tid och rum och bara njuta av tillvaron. Det har jag med 100% fokus gjort i helgen. Jag och David åkte upp till Sundsvall i fredagseftermiddags för att träffa och umgås med familjen, samt fira min födelsedag (fyller år imorgon).
 
Idag när jag sitter här med en färdigpackad väska för avfärd hemåt, känner jag mig utvilad, varm och kram/puss-kontot från syskonbarnen är påfyllt. Jag mår bra. Men jag saknar dom alla redan !! Bor ni nära er familj?
 
Helgen i Sundsvall har bjudit på massa god mat och dryck, kramar, pussar, kärlek, shopping, 7 km löpning, sol, sommarvärme, lugn, presenter, glädje, VM-final för Sverige, frihet, skratt och mycket mer. Jag är lycklig ♥
 
Trots att jag älskar min vardag som innebär, jobb, rutiner, träning, vänskap osv osv känner jag att jag ibland måste ta ett break från allt, bara glömma och stänga av. Detta var en sådan helg ! Men nu är jag snart tillbaka och det jag har framför mig ser jag fram emot.
 
Känner ni igen er?
 
 
 
Tyvärr togs det inte så mycket bilder, jag hade fokus på annat, men detta är vad jag fick med mig.
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det där är verkligen vad man behöver emellanåt. En paus med nära o kära <3 Njuta av att bara vara med dem man älskar äta och dricka gott :)

Riktigt härliga bilder! Och vad snygg David är! :)

Min familj är så utspridd, så jag tycker det är svårt att uppleva den där känslan riktigt. Men jag får den känslan när vi är hos Stefans familj iallafall :)

Svar: Sv. Mm, visst är det så. Himla viktigt !! Men ibland hinner det gå så långt mellan gångerna tyvärr. Men snart är det semester, så då får jag rå om dom ännu mer.
Visst är han ;) hehe

Jo, det kan jag tänka mig. Men så skönt att du kan känna den känslan när du är med Stefans familj. Viktigt !!

=) Hoppas du/ni har en fin kväll. kramar
Mari

2013-05-19 @ 13:13:16
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Vad härligt! Precis så det ska vara efter en familjehelg. :)

Svar: =) Ja, eller hur. Så himla skönt !! Hoppas din helg varit bra.
Mari

2013-05-19 @ 17:23:14
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Seoulsisters

Härlig blogg!

Svar: Tack, vad kul !!! Hoppas du stannar = )
Mari

Postat av: Emma

Låter som en supermysig helg! :) Alltid trevligt att umgås med familjen :) Jag ska upp till min familj idag faktiskt! Bor 30 mil ifrån dem, men vi har ändå lyckats träffas ofta senaste veckorna :) Ibland går det flera månader och det är alldeles för lång tid!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! kram :)

Svar: :) åh vad mys. Hoppas du får det bra där uppe. När flyttar du ner till Uppsala?!.
Tack fina du =) kram
Mari

2013-05-20 @ 08:26:23
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/index.html
Postat av: Emmas träningsblogg

Mari: Jag kommer till Uppsala typ kring 9e juni, men ska upp igen i slutet av juni och jobba i Piteå några veckor och sen flyttar jag ner på riktigt i augusti :)

Hoppas att du haft en riktigt bra födelsedag!

Svar: Sv. =) ah okej. Kul och framför allt väldigt spännande !! kram
Mari

2013-05-20 @ 22:44:57
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0