Summering av en vecka som varit !!

Jag ler fortfarande med mitt bredaste leende över hur min helg har varit, den har varit fantastisk på alla sätt och vis. Trots att inget jättestorslaget har hänt. Jag är fylld med inspiration, pepp, frisk luft, motion, kärlek, vänskap, god mat, skratt och givetvis massa sol. Den gör verkligen underverk. Att det nu är måndag gör mig ingeting, tvärtom. Detta är ju början på en ny vecka som jag ska se till ska bli riktigt bra..Hjälper ni mig med det?
 
När jag ser tillbaka i kalendern ser jag att det har blivit väldigt mycket löpning, inget mig emot, men jag förvånas varje gång över hur långt mina ben egentligen orkar ta mig. På mindre än sju dagar har mina ben sprungit 36 km och genom promenader tagit mig drygt 20 km. Ja, de där långa benen jag tar med mig överallt om dagarna är bra underbara...Läs om min långdistansrunda imorgon..
 
 
Veckan som var såg ut såhär:
Måndag - Löpning 2km x2 (till och från gymmet) ABSolution på SATS.
Tisdag -Crossfitpass (av Jessica.)
Onsdag - AMRAP (se upplägg här )
Torsdag - 10 km löpning.
Fredag - Vila
Lördag - Löpning 8 km + 15x3 armhävningar, 20x3 crunsches, 30x3 ryggresningar, 20x3 squats.
Söndag- Löpning 14 km.
 
Jo, det känns i benen. Så efter jobbet idag blir det hem och vila !!
Hur börjar ni er vecka ?
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmas träningsblogg

Låter helt underbart! :) Denna vecka ska bli minst lika bra! Det är inställningen som gör det :)

Sv: Nacken känns nästan helt bra idag. Eller jag kan röra mig utan att skrika i alla fall ;) Vi åt tacos! Hur gott som helst! :)

Svar: =) Ja, det är faktiskt inställningen som gör det. Den påverkar så himla mycket !! Jag brukar faktiskt högt säga "det här blir en bra dag" när jag vaknar, och ja, det brukar bli det också =)
Vad skönt, hoppas det inte kommer tillbaka. *Kram. Åh vad gott, älskar tacos :) kram
Mari

2013-03-18 @ 09:21:56
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Marie

Låter härligt! Jag har en kort arbetsvecka framför mig. På torsdag drar jag nämligen till Sälen för en weekend. : )
Kram

Svar: Woohoo, gud så härligt :) Jag blir avis, men jag får se det som så, att det är närmare min Riksgränsen-resa =). Hoppas ni får sol...kraam
Mari

2013-03-18 @ 09:52:49
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Lisa

Vilken härlig vecka! Och löpning är bra härligt! Hejja hejja!! :-)

Sv: Jo det är skönt att ha det gjort! :-) kraaam

Svar: :) Tack för ditt peppande.. Sådant behövs :). Hur har din dag varit? Kram
Mari

2013-03-18 @ 15:02:49
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Emma

Åh, vilken superhärlig vecka du fått till. Så mycket löpning, jättehärligt! :) 14 kilometer alltså, riktigt långpass, härligt i solen förstår jag!

Oja, tror du kommer få en grym vecka. Min har börjat halvdant, men det kan ju bara bli bättre nu. Ikväll blir det yoga för min del. I övrigt, välbehövlig vila =)

Svar: Ja, veckan känns riktigt bra. Så kul att det mesta känns bra just nu =). Grym känsla !!! Så det är bara att njuta =). Löpningen går oförskämt bra just nu, vette tusan vad som hänt =).
=)
Mari

2013-03-18 @ 15:31:09
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Saras Träningsblogg

vilken bra träningsvecka du hade!! Gött Jobbat :D

Svar: Tack fina du =)
Mari

2013-03-18 @ 20:03:02
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Vad bra! Det borde jag också säga när jag vaknar! :) Kram!

Svar: :) Testa det, det funkar. Så himla bra ! Kraam
Mari

2013-03-18 @ 20:31:59
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Riktigt bra vecka som vanligt. Du är inne i ett skönt flow. :)

Svar: Ja, det där flowet är oförskämt bra. Ska lägga om lite, och lägga in en högre växel. Så kroppen får streta och jobba lite extra =) Men just nu är det skönt !!!
Mari

2013-03-18 @ 22:12:12
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken bra träningsvecka du fick till!! Toppen..
Själv ofrivillig vila pga halsont, förkylning, hosta förutom då de tråkiga benhinnorna. Klättar på väggar snart .. räknas det som träning ?? ;)

Svar: Uscha, stackare !! Det är många som är sjuka nu...så segt verkar det vara också. Hehe ja, den tillåter jag :)
Mari

2013-03-19 @ 10:35:45
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0