Summering av en vecka som varit !!

Veckan har gått i rasande fart, men jag personligen har traskat runt i någon sorts dimma. Jag har liksom inte hängt med i svängarna, trots att veckan i största allmänhet har varit riktig bra. Ja, varför detta vet jag inte?!. Veckan/helgen som har inneburit massa vila, ett härligt lopp och andra trevligheter fick dimman att skingra sig lite, och nu ser jag fram emot en ny vecka som innehåller en hel del. Jobb måndag, tisdag och onsdag sedan åker jag upp till Sundsvall för att fira Påsk med familjen, lämnar gänget på Påskaftonskvällen dock, för då bär det av till Riksgränsen. Där jag ska vara en vecka med bästa Carolina :). Yeah vad allt ska bli roligt !! Nu en summering:
 
Hur såg er vecka ut?
 
Måndag - Vila
Tisdag - Rygg/axlar + mage
Onsdag - GRIT PLYO
Torsdag - Vila
Fredag - Vila
Lördag - Löpning 6 km
Söndag - Premiärmilen på Norra Djurgården, 10 km.
 
En rätt lugn vecka som kroppen behövde, och som faktiskt gett plats åt massa annat. Skönt !!
 
 
 
 
Såhär såg det ut på Lidingö i lördags, rätt skönt att springa i dessa förhållanden :)
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul med ett lopp, gick det bra?
Vad härligt att åka upp i påsk. Jag blir kvar här men är sugen på att åka hem någon helg framöver.
Ha en fin måndag!
Kram

Svar: =) ja det gick jättebra. Benen kändes riktigt pigga, och solen värmde mig hela rundan =) Ja det ska bli riktigt mysigt, ännu mer lockande är Riksgränsen. Oj vad jag längtar =) I sommar ska jag upp till Piteå :) Hur hade ni det i fjällen?! kraam
Mari

2013-03-25 @ 08:55:47
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Marie

Härligt!
Vad kul att du ska till Pite, norrlands riviera. ; )
Om jag är där då får du komma förbi och bada hos mina föräldrar. : )
Riktigt härligt i fjällen!

Svar: =) Hehe, precis vad killen säger, "Norrlands riviera" :).
Ja, det gör jag gärna. Vet du när och hur du ska åka upp i sommar?! kram
Mari

2013-03-25 @ 10:51:03
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Marie

Nej, vi har inte bokat ännu. Måste först bestämma när vi ska ha semester men det börjar bli dags att boka om man vill ha ett bra pris. När ska ni åka?

Svar: Jo det är klart, sådant ska bestämmas också =). Vi har inte heller bestämt, men kan tänka mig att det blir i Juli någon gång.. =) kraam
Mari

2013-03-25 @ 14:26:09
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Lisa

Härlig och lugn vecka! Det är rätt, det kan behövas ibland! :-)

Sv: :-) Ja det va riktigt härligt! :-) Hade jag råd hade jag gärna köpt ett dyrare, ett större och snabbare! Men det får duga :-) Det är perfekt att ha när jag har barnen och inte tar mig ut!

Härligt att du blir peppad! :-)

Svar: Sv. Ja, mycket. Härligt :) är laddad för den här veckan, så nu kör vi =).
Hehe, ja. Det vore ju grymt att ha ett sådant hemma, frågan är ju vart man ska ställa det =)
Kraaam
Mari

2013-03-25 @ 16:35:40
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Skönt att kunna ta det lite lugnt också! Det behöver kroppen ibland :) Bra jobbat med milen! Kram :)

Svar: =) Ja, men visst är det så. Skönt har det varit !!! Kraam
Mari

2013-03-25 @ 20:12:35
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har mitt löpband i mitt sovrum. Jag sover ju bara i mitt lilla sovrum så där står sängen och löpbandet! Så slipper jag fälla ihop det varje gång! ;-)

Svar: :) Toppen ju. Härligt att slippa ta undan det hela tiden !! Ha en fin dag nu..kraam
Mari

2013-03-25 @ 21:10:54
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0