Premiärmilen idag, och jag är laddad !!

Av säkra källor så är banan saltad och plogad för bästa tänkbara underlag, så vi som ska starta är riktigt bortskämda måste jag säga. Strålande sol, några ynka plusgrader och massa publik lovas också. Bättre kan det ju inte bli, eller vad säger ni?!.
 
Jag laddade upp med mat på Mamas and Tapas igår, en riktigt trevlig kväll som jag hoppas går i repris snart igen. Sömn och en härligt stor frukost har nu intagits också, en enklare lunch och en Celsius kommer ätas/drickas innan start. Nu kör vi :).
 
Vad gör ni idag?! Ni kanske är ute på Norra Djurgården och hejar ??
 
 
 
 
 
 
 
 / M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lite långt till Norra Djurgården får mig men jag hejja på härifrån Västerbotten ;-) Hejja hejja hejja!!

Btw...tack för peppen i bloggen!

Lycka till idag! (Igen...;-) ) kramis

Svar: :) Åh, vad gulligt av dig. Ska tänka på dom orden när jag startar. Ska slänga i mig käk nu och sedan bege mig mot tävlingsområdet. Rätt kul att tagga igång med att titta på andra som tävlar :). Kraaam
Mari

2013-03-24 @ 10:58:13
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Heja heja, hoppas det går bra för dig!!

Svar: =) Det gick riktigt bra. Så härligt !! Men nu är jag en utslagen hjälte i soffan =)
Mari

2013-03-24 @ 17:03:38
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Alexandra

Kul!! Hur gick det?! Med premiären borde ju faktiskt också våren komma, känns som ett säkert tecken! :)

Svar: =) Det gick väldigt bra. Så himla skönt !! Dagen startade väldigt kall, men molnen skingrade sig lagom till start. Så det var en himla bra runda. =) min klocka stannade på 49 min, men loppets klocka stannade på 51 min, så hm...vet inte vad jag ska lita på =) kraaam
Mari

2013-03-24 @ 18:11:28
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Oh, kom inte så långt idag ;) Hoppas att det gick bra! Vad fick du för tid? Kommer väl ett inlägg om det sedan kan jag tänka mig.
Sv: Smärtan verkar ha med fibron att göra eftersom jag har hittat andra med fibro som får likadant, så det är nog bara till att stå ut, le och se glad ut ;) Kram!

Svar: Sv =) Jadå, det kommer ett inlägg iveckan. Men loppet gick mkt bra, pigga ben och sol hela loppet. Underbart ! Min klocka stannade på 49, men loppets på 51 så jag vet inte riktigt vad jag ska lita på haha. Men härligt var det =). kraam
Mari

2013-03-24 @ 18:57:12
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Grymt! Hoppas det gick bra. :)

Svar: =) Det gick jättebra, pigga ben och solen värmde hela loppet. Underbart !! Hur har du det?!
Mari

2013-03-24 @ 21:55:00
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad härligt! Skönt att du hann bli "frisk" också =) Hoppas att loppet kändes bra =)

Önskar dig en fin vecka! Hoppas att finvädret håller i sig!

Kram

Svar: =) Loppet gick jättebra, pigga ben och en sol som värmde hela loppet. Min kl stannade på 49 men loppets kl på 51, så jag vet inte vad jag ska lita på. Men härligt var det =) kraam
Mari

2013-03-25 @ 09:44:18
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0