Löpning på norrländsk mark !!

Redan innan klockan hade slagit 09.00 hade jag igår varit ute och sprungit 7 km, ätit en otroligt god frukost, på egen hand anordnat ett hemmaspa, med peeling och allt annat som det innebär. Klockan 10.00 satt jag hos min äldsta syster och drack te. Ja, det är att vara effektiv måste jag säga :). Men i ärlighetens namn så gillar jag detta enormt, jag hinner med så otroligt mycket.
 
Att springa på norrländsk mark var härligt. Klockan var inte mycket, så jag var i princip ensam ute, sånär som på en annan motionär och några hundägare. Men tystnaden, de tomma vägarna, den klara kalla luften och solen som stack upp bland träden gjorde mig alldeles varm inombords. Själva löpningen gick också väldigt bra, men igår var det allt runt omkring som betydde något. Springer ni på annan mark i helgen?
 
- Idag vaknade jag upp ute på vårat landställe, dit vi hela familjen kom igår. Mys !! En hel dag med massa möjligheter står för dörren, och senare (läs: mycket senare) idag packar jag mig in på ett tåg och börjar den långa resan mot Riksgränsen. Men först ska jag passa på att njuta av all tid tillsammans med familjen ♥
 
Hur ser er Påsk ut ?
 
 
- Bästa frukosten på länge. Egenplockade svarta/röda vinbär, apelsin, kanel, kesella och naturell yoghurt.
- Morgonbild på himlen som strax därefter blev klarblå.
- Sundsvalls egna blandning i systers äldst underbara kopp.
- Favoritmellanmålet numer. Apelsiner, kesella, granola (hallon och kakao) och kanel.
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt det låter! Ha en fortsatt fin påsk o ha det så skoj i riksgränsen! Kramar

Svar: Tack detsamma !! Här är det underbart, så skönt med slapp och massa tid med familjen =). Hur har ni det?! kram
Mari

2013-03-30 @ 10:01:59
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Michelle Osein

Härliga bilder! Ha det bra! :)

Svar: Tack =) kram
Mari

2013-03-30 @ 13:04:06
URL: http://michelleosein.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Det låter härligt! Hade jag kunnat springa hade jag gjort det här :) Sååå mysigt ju!

Hoppas att du får en superbra dag med familjen och sedan i Riksgränsen också! :)

Svar: Ja, jag förstår det. Måste finnas mkt fina vägar att springa på där uppe :) Ska testa i sommar !!!
Här är det mys =) Så härligt med familjen nära !! hur har ni det ?! kram
Mari

2013-03-30 @ 13:11:59
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag sprang (pw'ade 1.25 km) 6.65 km på bar mark igår! Härlisch!! :-D

Sv.: Ja det är lite skoj med listor :-D
Nu är det mkt bättre med Elias och än (peppar, peppar..) har ingen fler åkt dit!
Glad påsk på dig! :-D

Svar: Härligt :) Underbart !!!
=) Åh vad skönt. Hoppas ni andra klarar er.
Kram fina du
Mari

2013-03-30 @ 13:46:31
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Min påsk har jag ju redan kommenterat om, haha :P Men jag slappar massor iaf ;)
Sv: Jaa, vi fungerar väldigt bra ihop! Och idag lekte barnen så bra också. -Toppen! :)

Svar: Sv. Ha ha, ja jag såg det :). Härligt i alla fall !! Hoppas du får en fin dag. Kram
Mari

2013-03-30 @ 18:49:16
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Sv: Jaa, men jag har faktiskt närmare till en fin skogsväg i Umeå ;) Här är det dock närmare till elljusspår där jag brukar springa om jag är här under sommaren :)

Vi har det superbra! Tränar och umgås med familj, släkt och vänner. Kan det bli bättre? :)

Hur har ni det? Haft en bra påsk? :) Kram!

2013-03-31 @ 11:59:29
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: felicia

ååå låter härligt.. :D

Svar: =) Fantastiskt härligt.
Mari

2013-03-31 @ 17:26:18
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0