GRIT PLYO på SATS Lidingö !!

" GRIT PLYO är uppbyggt av rörelser som ökar din spänst. Du använder en steplåda och ibland även en viktplatta för att öka intensiteten och belastningen. Drivande musik får dig att ta din träning till en ny nivå. Bli starkare, snabbare och mer explosiv med GRIT PLYO. Serierna är 30 minuter långa och uppdelade i två grenar med olika fokus."
 
- Så skriver SATS om passet jag testade för första gången igår. Jag gick dit med noll förväntningar, jag ville testa något nytt och framför allt få en liten "spark i röven" eftersom min trötthet infann sig långt innan klockan slagit 17.30. Instruktören är känd i mina ögon då det är samma kille som håller Crosstraining-passet på söndagar, så jag hade full koll på att det var en bra instruktör i alla fall, och bara det är ett plus i kanten. 5 minuter in i passet var jag genomsvettig och jag log med hela kroppen. 30 minuter med högintensiv intervallträning helt i min smak. OJ så jobbigt och roligt det var. Är helt klart supernöjd över att jag traskade in och testade. Nästa vecka kör jag igen :).
 
Ni som tränar på SATS, har ni något annat pass ni tycker jag borde testa ?!
 
 
Idag laddar jag för löpning med inslag av backintervaller. Vad pysslar ni med?
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, låter som ett roligt pass. Även om jag inte är en "passmänniska" ;)

Kul med backintervaller. Hejja! När är premiärmilen (visst var det så det hette), på söndag? =)

Ha en fin dag!

Svar: Sv. Det var länge sedan jag var på ett gruppass nu, då "ensam" träning har funkat bättre men passet gav mig en jäkla skjuts i rumpan =) Kan vara bra att variera sig lite, men alla passar det inte....
Ja men precis, på söndag =). Eftersom jag tog en bekants startbevis så startar jag i damernas motionsgrupp kl 13.30..... är du i Sthlm?? =) kram
Mari

2013-03-21 @ 09:02:21
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia - ett bättre du

Åhhh det där passet är jag också lite sugen på att testa, men det får bli när jag inte är gravid längre... Kul att du gillade det!

Svar: =) Ja du måste testa, riktigt bra.. .Vilken månad är du i ?? =)
Mari

2013-03-21 @ 13:37:23
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Anonym

Jag har hört att dom där passen ska vara bra. Och jobbiga. haha.

Svar: :) Ja jobbigt var det,. så sjukt bra att det bara är 30 min för då kan man köra gasen i botten =)
Mari

2013-03-21 @ 19:50:02
Postat av: Maria

Låter som ett jättekul pass!! Gillar korta men intensiva/tuffa pass där man kan ge allt.
Ha en bra helg !! :)

Svar: =) Ja, variationen med långa och hårda men ibland korta och hårda är väldigt bra. Så kul =) kram
Mari

2013-03-22 @ 08:58:29
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se
Postat av: Rebecca

härligt att det var ett så jobbigt pass :D

Svar: =) Ja, det kändes grymt.
Mari

2013-03-23 @ 08:02:07
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0