Under Armour - Löparskor !!

Jag föll pladask vid första ögonkastet. Utan att klämma och känna visste jag att vi var ämnade för varandra. Men priset kom tyvärr emellan. Jag trånade. Klicka mig in på Sportamore, ja jag vet inte hur många gånger, bara för att titta och hoppas på att priset skulle sjunka en aning. Men nejdå. Men när det väl blev så fanns min storlek inte kvar längre. Aj aj. Jag blev besviken. Men slutade inte att spana på dom. Ja, tänk hur galet kåt (ursäkta uttrycket, men något annat ord hade inte kunnat förklara) man kan bli på ett par skor. Är det bara jag som känner igen mig?
 
I onsdags fick jag ett sms om att jag skulle hämta ett paket. Jag hade inte klickat hem något???? Men tydligen hade världens mest underbaraste kille gjort det. Gissa vad som fanns i paketet???
 
 
 
 
En lättviktsko med barfotakänsla som satt som gjuten på foten. Jag tog en 1/2 storlek större, på grund av att skon inte har någon riktig plös. Det är lite krångligt att få på skon med andra ord. Men jösses så skön den är :)
 
Frågan är bara, ska jag springa i dom eller använda dom som vardagsskor ?? :)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Men vilken kärlekshistoria! <3 Hihi! Sjukt snygga och ser sköna ut, underbar kille du har som tänkte steget längre :D
Kram!

Svar: Sv. Skönare skor har jag aldrig haft =) Älskar dom !!!! Men vette tusan om jag vågar använda dom, kommer ju behandla dom som mina bebisar :) haha
Mari

2013-06-23 @ 12:21:43
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Åh här hade jag många inlägg att ta igen efter datorfri midsommarhelg. Underbar löpning! Snygg ryggtavla. Himla snyggt med muskler :) Och OJ vad snygga skor!

Svar: Sv. Fina du :). Tack !! Vi har verkligen haft det toppen på Gotland, älskar stället. Som utlandet nästan. Mm, älskar skorna =)
Mari

2013-06-23 @ 20:06:44
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Sofia

Men grymt! Och vilken snäll kille. Tur att han visste att du skulle ha en halv storlek större också. :)

Svar: Haha, ja. Nu förstår jag varför han en kväll frågade :)
Mari

2013-06-23 @ 20:23:14
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Sv: Åh, tack tack tack, vännen! Kram kram!
Gosa med de nya bebisarna nu, hihi!

Svar: Sv. :) Hihi.... Jadå, dom var nyss med mig ner till ICA.... dom skötte sig ypperligt :)
Mari

2013-06-23 @ 21:38:33
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Karin

Vad himla gulligt!
De ser kanonfina ut

Svar: =) Eller hur. Blev så otroligt glad.Hur mår ni?
Mari

2013-06-24 @ 06:15:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0