Summering av en vecka som varit !!

En helg med alltför lite sömn (inte alls bra och framförallt inte likt mig) avslutades med en tidig kväll igår. Men trots detta så har helgen bjudit på mycket bra saker, festligheter x 2 (så tacksam över att jag inte dricker så mkt alkohol), träning och några timmar i solen i igår. En bra helg helt enkelt !! Hur var er helg, sprang ni Marathon?
 
Idag stundar en ny vecka och den hinner knappt påbörjas innan den ska avslutas, för det blir bara jobb måndag-onsdag för min del, kanske för din också?. En sådan vecka är mer än välkommen. Hur ska ni fira nationaldagen? Hoppas på sol och många timmar utomhus gör jag i alla fall :).
 
Träningsmässigt denna veckan så tycker jag att det varit väldigt bra, trots tre vilodagar (då promenerar jag ändå en timme om dagen) har jag kört hårt när jag väl varit på gymmet eller i löparspåret. Ett personbästa har jag ju också fixat, inte illa :)
 
Träningen har sett ut såhär:
Måndag - Vila. Var och hejade fram #TeamStockholm 1 när dom sprang
Tisdag - Vårruset med #TeamStockholm 2, personbästa 5 km, på tiden 23.04. Läs mer om det här
Onsdag - Heldag på Bosön, med konditionstest, kettlebellspass och cirkelfys. Läs om konditionstestet här och om cirkelfyspasset här.
Torsdag - Vila. Promenad 30 min x 2.
Fredag - Vila. Promenad 30 min x 2.
Lördag - Löpning innan frukost, 13,25 km.
Söndag - Crosstraining 55 min + promenad 60 min.
 
Ha en bra dag nu ♥
 
 
 
Lite bilder från helgen
Supper, en sydamerikansk restaurang på Tegnérgatan som jag varmt rekommenderar.
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jackie

wow hurtig vecka och smarrig mat :D

Svar: =) Tack
Mari

2013-06-03 @ 18:04:08
URL: http://jackieie.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Hehe, marathon? Nej. ;-) Men jag har haft det bra, massa utflykt igår och i övrigt hård träning och vila.
Sv: Men eg är det är så att det är i plasten som sockret sitter, men klippte bort det för att det skulle bli roligare ;)

Svar: ;) Meh, sprang du inte, det var det värsta ?????? :) Men skoj med kryssning och annat mys =) kraaam fina du
Mari

2013-06-03 @ 21:27:28
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Vilken härlig träningsvecka, och ja det känns skönt med kortvecka. Min sista vecka i Södertälje inför sommaren. På nationaldagen ska jag till Stockholm och umgås med en saknad barndomsvän :)

Härlig träningsvecka och vilken grym morgonlöprunda du fick till! :D

Du är grym Marie!

Svar: =) Visst ska det bli skönt? Jag längtar :)Åh vad härligt, skönt med lov/semester. Jag börjar räkna ner mina dagar nu, eller veckor blir det, men snart så.. Snart så kan jag lata mig rejält :).
Vad kul :) Alltid roligt att träffa gamla barndomsvänner. Ska faktiskt göra detsamma ikväll.

=) Tack snälla, känns väldigt bra. Och löpningen går oförskämt bra just nu. I lööööv it :) Hur har du det?! kramar
Mari

2013-06-03 @ 21:27:52
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Riktigt bra vecka! Man ska njuta också. :)

Svar: Absolut, det ska man =) Underbart !!!
Mari

2013-06-03 @ 21:35:31
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Sv: Ja, det var verkligen ett grymt pass :D Jag kan ju inte köra 100 benböj på speciellt hög vikt, igår blev det cirka 70 st på 30 kg, 10 st på 35 kg och 20 st på 25 kg. Mitt mål just nu är att orka 100 st på 30 kg för att sedan öka upp vartefter :)
Ah, det där med kommentarerna verkar bara gälla bloggar här inne på SMU... Men det är jättejobbigt, många kommentarer bara försvinner :( Och jag som älskar att kommentera!

2013-06-03 @ 21:40:09
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Seoulsisters

Kul med Vårruset!!

Svar: Ja, himla kul :)
Mari

Postat av: Sara - Hold on be strong

Bra jobbat :D

Svar: Tack snälla =)
Mari

2013-06-04 @ 02:08:35
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: maria at inredningsvis

Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Svar: =) men tack, vad kul att höra. Nej tyvärr har inte det :( men hänga gärna med ändå =)
kramar
Mari

2013-06-04 @ 11:01:59
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Lisa

vilken härlig vecka! :-)

Svar: =) Ja den kändes fint... varierande, och rolig .)
Mari

2013-06-04 @ 16:06:31
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0