Summering av en vecka som varit samt middag med #TeamStockholm!!

Först och främst, nedräkningen till semestern har börjat, 14 arbetsdagar kvar närmare bestämt. Hur skönt?. Jag längtar som aldrig förr. Sundsvall blir första anhalt, och där ska det njutas, av frihet och lugn.
 
Veckan som var, check på den kan vi säga. Nämner inget mer!! Men fredagens middag med #TeamStockholm kan vi lämna plats för istället, jadå, vi finns kvar fortfarande :) I och med att vi avverkade Vårruset så blev det rätt tyst här om oss i teamet, men vi har kontakt, vissa av oss nästan dagligen och saker och ting planeras hela tiden. Som i fredags, då var vi ut och åt, alla tjejer förutom en. Hur trevligt som helst var det, ni är underbara ♥ Nybrogatan 38 var restaurangen vi hade bokat bord på. Varit där? Maten var i särklass det godaste jag ätit, förrätt blev löjrom på råraka och varmrätt röding med potatis/blomkolspure. Så har ni vägarna förbi, GÅ DIT !!!
 
 
 
 
 
Efter middagen gick vi vidare till Vassa Eggen för en drink, för min del blev det en Bellini.
 
Tack än en gång för en jättetrevlig kväll tjejer !!
 
 
När det kommer till träning, så ja, några pass har jag knåpat ihop mellan all stress.
Måndag - 7 km löpning. Den blöta rundan kan ni läsa mer om här
Tisdag - Intervaller (med tabatainspiration) tillsammans med Carolina
Onsdag - Gym. Ben/mage
Torsdag - Vila
Fredag - Vila
Lördag - 6 km löpning och axlar/mage på gymmet.
Söndag - Vila
 
Denna veckan blir annorlunda, jag känner mig utvilad och benen är på banan igen. Så nu laddar jag igång ordentligt :) Och hurrni, imorgon måste ni kika in, då kommer jag berätta om något sjukt roligt jag varit med om idag. Mårten Nylén sa såhär: "50 speciellt inbjudna gäster kommer få uppleva en träningsexplosion tillsammans med en hemlig men egentligen väldigt välkänd gäst".
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter helt klart som en bra vecka :) Mysigt med tjejmiddag, ser supergott ut! Kul att ni håller kontakten fortfarande :)
Härligt att det bara är 2 veckor kvar till semester, det kommer gå i ett knyck :)
Ha en fin måndag!
Kram

Svar: =) ja, det är kul...nyfunna vänner liksom =) kramar
Mari

2013-06-17 @ 09:42:02
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Gud vad kul att ni fortfarande har kontakt och att ni trivs så bra ihop! <3

Svar: :) Ja, det är super. Nyfunna vänner liksom !!
Mari

2013-06-17 @ 13:56:44
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Jasmine Lundvall

mys!

Svar: Ja =)
Mari

2013-06-17 @ 15:55:08
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Maten ser fantastisk ut! :D

Svar: Ja. Du anar inte :) nästa gång du är här måste du gå dit.
Mari

2013-06-17 @ 16:50:57
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: My

Ha en bra vecka :) Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Mari

2013-06-17 @ 17:22:51
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Sv: Nej, då är det inte lätt... Vi har ju en våg och jag hade hoppats på att slippa den för alltid, haha ;-) men nu är jag tillbaka igen och jag tycker t o m att det är kul! :D Men man kan inte uppskatta all mat, man måste ju väga...

Svar: Sv. Ja, då underlättar det ju =). Ska kika på en sådan, kanske inhandlar en. :) kramar
Mari

2013-06-17 @ 19:19:58
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Uppochhoppa

Vad härligt att ni är värsta gänget! Jag saknar det där att hinna äta fina middagar på stan, ibland är livet lite för mycket hets och förskolehämtningar. Gah! Men jag unnar hela teamet mys såklart!

Svar: Ja, himla roligt. Nyfunnen vänskap, sedan bara några månader tillbaka :). Himla kul !!! Hehe ja, då är det full fart kan jag tänka mig. =)
Mari

2013-06-17 @ 20:11:42
URL: http://uppochhoppa.se
Postat av: Lisa

Vilken härlig vecka vännen! :-) <3

Sv: Hehe har egentligen inga problem att kliva upp men det blir ju ännu lättare med en sån där väckarklocka ;-)

Svar: Haha, nej. Jag har inte heller problem med att kliva upp, men denna var störtskön :) kramar till fina du
Mari

2013-06-17 @ 22:59:30
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0