Summering av en vecka som varit !!

Den sista dagen på jobbet innan semestern, avslutades på torsdagen direkt efter lunch. Med ett brett leende trampade jag hemåt på cykeln :) jäklar vad jag älskar den känslan, när man vet att fyra LEDIGA veckor stundar. Blir helt till mig när jag tänker på det :) Mamma och pappa kom ner, umgicks, shoppade och tog sedan med mig hem till Sundsvall på fredagmorgonen. Så här har jag spenderat dom senaste dagarna, på landet med lugnet omkring mig. Jag kommer vara här i drygt två veckor innan jag beger mig hemåt igen, väl hemma i Stockholm stundar ett nytt kapitel i mitt och Davids liv. Samboskap kallas det för :) (mer om det senare).
 
Sol, bad, läsning, träning, lek, bus, familj, grillat och mycket mer har jag roat mig med. Mer än såhär tänker jag inte säga, men det jag avslutar med är NJUTNING !!
 
Veckans träning såg ut såhär:
Måndag - Löpning 6 km.
Tisdag - Gym: axlar/mage
Onsdag - 7 km löpning innan frukost. Kvällsgym: bröst/triceps
Torsdag - Gym: rygg/axlar/mage, här kan ni läsa mer om det
Fredag - Vila
Lördag - Löpning innan frukost, 8,5 km.
Söndag - 9 km löpning innan frukost.
 
Den nya veckan startar med en härlig vilodag ♥
 
Hur ser erat träningsupplägg ut i veckan?
 
 
 

 
Ljuvlig mat, syskonbarnskärlek, stretch efter löpning med underbar utsikt, överfulla frukosttallrikar och bad. Ja är det semester så är det :)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt Mari! Stort grattis till semestern! Jag är nu tillbaka i verkligheten igen och har massor av blogginlägg att ta igen :)

Svar: :) Tack fina du !!! Hehe, sådant är alltid kul. Älskar att ta igen massa läsning =) Hoppas du mår ?!.
Mari

2013-07-08 @ 09:49:35
URL: http://engnutttasocker.blog.se
Postat av: Crazylicious

Härlig vecka! :D Min träningsvecka var bra, inga konstigheter, typ.
Sv: Jaaa, supergott är det! Och har fixat länken nu så att du kan komma åt receptet på chokladbollarna. Vet inte vad som blev fel där :P

Svar: :) Härligt.. Du ligger i ser jag :) Hur mår du nu under deffen?;) Toppen, då ska jag kika. kraaam
Mari

2013-07-08 @ 09:51:53
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: lydiamolins.blogg.se

Ser gott ut!

Svar: :) Mycket !!
Mari

2013-07-08 @ 09:58:48
URL: http://lydiamolins.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken härlig vecka! Fina bilder och maten ser supergod ut! :-)

Sv: Tack tack! :-) Ja men underbara frukostmat ;-) Skulle kunna äta sånt till frukost, lunch, middag och mellis ;-)

hoppas du får en bra dag! Kram kram :-D

Svar: :) Tack fina. Detta är underbart !!!!
Mm, håller med. Frukost till alla måltider, inga problem. Skulle förmodligen inte lessna heller =).

Var in och handlade på Life idag, tänkte på dig då :) kramar
Mari

2013-07-08 @ 11:13:33
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sara Ekman

Härligt med semester :)

Svar: Ja, så otroligt skönt !!! =)
Mari

2013-07-08 @ 15:50:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: fight4fit

Åhh, har du också semester nu! HÄRLIGT!! :)

Svar: =) Ja !!! Sååå otroligt skönt är det... har du några planer ?!
Mari

2013-07-08 @ 18:27:59
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Emma

Åh, vad bra du verkar ha det <3 Härligt med semester! Och vilken fin träningsvecka, superbra ju! Och vilket väder du fått till början på semestern :D
Kul att bli sambos :)

Hoppas du får 4 härliga semesterveckor!

Kram

Svar: Mm, så himla underbart. Älskar detta :) Ja det kommer bli jättekul, inreda och pyssla på.... löööv it :)

Vad blir det idag då?
Kramar
Mari

2013-07-08 @ 23:44:15
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Emilia

Såg att du frågat om Stay in place-sport BH på fight4fit.se :) Jag älskar den modellen, har 6 stycken i samma modell :) Jag har stl S C-D i dessa och 75 E i vanlig BH och då sitter sport BH:n som en smäck! hoppas du gillar dom :)

Svar: Åh. Vad kul, att du kikar in och recenserar :) alltid kul att höra vad fler säger om saker och ting. Ska kika närmare på någon sådan i butik, alltid bra att testa när man köper första... kram
Mari

2013-07-09 @ 08:17:42
Postat av: Crazylicious

Sv: Åh, just nu mår jag rätt bra igen. Tror att det här med aminosyrorna fick mig att orka in i det sista ;) Två dagar kvar nu! :)
Ahh, hihi, Starke Annolf! -Som en kompis brukar säga! :D Kram till dig!

Svar: :) Vad skönt att höra. Det är huvudsaken !!
Haha, sjukt passande :) kramar
Mari

2013-07-09 @ 08:37:13
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Ja, de förstår jag. Supermysigt och kul att få fixa! Jag har sprungit nu på morgonen och sitter hemma o laddar för jobbet. Borde väl vara ute i solen, men jag kände att jag inte hann, så jag försöker ta det lugnt i inte stressa, som vi pratade om häromdagen :)

Hoppas att du får en fin dag och att ni har lika fint väder som vi har här :)
Kram

Svar: :) Ja, längtar så !!
Bra det fina du, att du lyssnar på din kropp =)
kramar
Mari

2013-07-09 @ 12:09:14
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Låter helt fantastiskt. Längtar en hel del till min semester kan jag säga. ;)

Svar: =) Förstår det !!! kraaaam
Mari

2013-07-09 @ 17:23:38
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0