En mörk torsdag !!

Gråare än molnen utanför. Tålamod kortare än någonting annat. Tröttare än vanligt. Nära till gråt. Ja det beskriver hur jag och min dag såg ut igår. Blää!! för sådana känslor, det är liksom inte jag. Men jag vet att jag bara är en människa, som faktiskt inte kan vara på topp, varje dag. Så jag lät mig faktiskt vara sur och tvär, hela långa dagen... en löprunda med kärleken fick mig på något positivare tankar, men annars ville jag helst av allt bara krypa ner under en filt...
 
Ni känner igen er antar jag?
 
Idag är en annan dag, en annan dag med helt andra förutsättningar. Jag är mycket gladare, och det gråa som var igår är helt bortblåst. När ni läser detta så är jag på väg söderut, på väg hem till Stockholm igen. Jag har med mig mina föräldrar och David. Ett nytt skede i mitt och Davids liv ska nämligen påbörjas. Flyttkartonger ska bäras, kök ska rivas ut och massor ska inhandlas. Ja ni fattar, vi har köpt lägenhet. Jag ska bli SAMBO !!! Hur underbart är inte det?? Spännande om inte annat :). Nu vet ni hur min helg kommer spenderas, hur kommer er se ut?
 
Resterande två veckor av mina semesterveckor kommer spenderas i Stockholm, tillsammans med David, vänner och gymmet/löparspåren. Mycket bra !! Har aldrig varit i Stockholm under semestertider faktiskt. Men det ska bli riktigt skönt...
 
 
 
 
 
Då inte inlägget är träningsinspirerat, kan jag passa på att visa att jag inte BARA har träningskläder på mig :)
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: veronica

Alla har vi sånna dagar...vad tur att det känns lättare idag! :) du förtjänar att känna dig lika pigg, glad och lycklig som du brukar :) kramis

Svar: Sv. Tur att sådana dagar går över snabbt, ja. Uscha vad energi det drar att vara så sur och tvär..... Tack fina du, det värmer. Kraam till dig.
Mari

2013-07-19 @ 10:19:41
URL: http://veronicas.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Men åhhh, en sådan dag har jag ju idag! :( Skönt att du mår bättre idag iaf, det gör nog jag också i morgon... :) Kram till dig!

Svar: :( Neeej.... inte bra !!! Hoppas det känns bättre nu. Kram till dig.
Mari

2013-07-19 @ 11:35:05
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Ja, jag vet precis hur det är. Och vissa dagar behöver det nog vara så. Det brukar ju gå över ganska snabbt, men i efterhand kan det ju faktiskt vara skönt att få vara lite surmulen en dag eller två.

Hoppas att flytten går bra och att det går bra att riv ut köket, lycka till! :)

Vi är bortbjudna på middag imorgon, annars ska jag bara njuta av att vara ledig i helgen :)

KRAM!

Svar: Jo, faktiskt. Ibland behöver man det !! man uppskattar allt annat så otroligt mkt sedan...
Köket är på g att rivas ut nu... mer blir det imorgon, grabbarna gör det och jag och mamma shoppar inredning ;).

Åh vad kul = ) hoppas ni har det trevligt!
kramar
Mari

2013-07-19 @ 16:35:47
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Sånna dagar är mer än okej, alla har dom då och då. :)

Så himla spännande att både flytta och att flytta ihop med någon. Kommer blir toppen! :)

Svar: Ja, visst är det så. Så himla skönt att dom snabbt går över bara hehe =)
Mm, visst. Väldigt kul ska det bli :)
Mari

2013-07-19 @ 19:20:23
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: fight4fit

Om man inte har en dålig dag ibland så glömmer man lätt att uppskatta de bra ibland!

...och GRATTIS!! Vad roligt! :) Då har ni mycket spännande att se fram emot fram över!


Svar: Det har du så rätt i... !!
:) Tack !! känns himla roligt...det är ju himla mkt pyssel innan, men det kommer bli jättebra =)
Mari

2013-07-19 @ 23:10:11
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Crazylicious

Tack! Men jo, det är nog lite bättre idag :) Sitter här i soffan och myser. Det är alltid skönt ;) Skall fira mamma idag, i efterskott, med picknick med närmaste familjen, det blir skönt. Hur mår du? Händer något trevligt i helgen? Kram!

Svar: :) Skönt fina du !!! Mys är alltid bra.... Åh vad kul. Grattis till din mamma !! :)

Jag mår bra, full rulle kanelbulle. Ska iväg till nya lägenheten nu och fixa =) typ det som händer i helgen... själv då?! kramar
Mari

2013-07-20 @ 07:56:01
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh, vad mys! Älskade perioden när vi flyttade in här, man stökade och bökade och gjorde så fint :) Nu känns det som att vi har bott här i tusen år :P Vi tar det mest lugnt i helgen, utöver firandet av mamma idag (som iofs inte ens är halvvilt, haha) Kram!

Svar: Ja, himla mys. Då jag hyr lägenhet nu, så ska det bli så förbaskat skönt med något eget, där man får göra hur man vill.... Älskar att pyssla på och inreda =) Men det blir nog en bra helg iaf, kul med kalas. kramar
Mari

2013-07-20 @ 10:01:38
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0