En kall lördagsrunda !!

Endorfinerna hoppar jämfota och lika lycklig är jag. Kalla - 13 grader, lager på lager, klarblå himmel, soluppgång, tomma gångvägar, en kurrande och längtande mage, knarrande härliga steg, pigga ben, peppande musik, fantastisk natur...... Ja jag tänkte bara beskriva min morgonrunda med några få ord :). Magiskt !!
 
Gillar ni känslan av att ha träningen gjord redan på morgonen lika mycket som jag?
 
Idag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut faktiskt, dricka mitt morgonkaffe, tvätta två maskiner och bara vara hade jag tänkt börja med i alla fall. Sedan får vi se :). Vad gör ni?
 
 
 
En bild från igår, då det var lika vackert som idag
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad härligt! :) Ja jag älskar känslan efter morgonträning. Extra mycket att äta frukosten då, den smakar väl aldrig så gott som efter ett träningspass? :)

Jag ska nog däremot träna lite mer idag tror jag, men vi får se. 45 min svett tog mer än jag trodde ;) Annars är det dags för storhandling och kanske en fika på stan med sambon som äntligen kommit hem :)

Sv. Verkligen härlig start på dagen!
Nej, jag har oftast svårt att peppa mig själv att träna hemma. Men jag tänkte, varför ska jag gå till gymmet o köra det här som jag faktiskt kan köra hemma?

Jag körde ju via appen NTC och körde programmen: "cardio killer" lite vila och sedan muscle definer (fast utan vikter, och det var jobbigt ändå vill jag lova! :))

Svar: Eller hur, den smakar aldrig så gott som då :).
Duktig du är :). Vad blir det sedan då?. Vad härligt, alltid skönt när dom är på hemmaplan. Vart har han varit?

Precis =) Härligt där, bra disciplin.
Vad kul, tack för tipset. Ska ladda ner den appen och testa =) Har hört mkt bra om den. Kraaam fina du
Mari

2013-01-19 @ 12:46:54
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Frida Matsdotter

Jag älskar att träna på morgonen på helger och lediga dagar då man har tid. Så kan man njuta av en ledig dag sen =)
Jag har precis kommit hem från en härlig promenad i UNDERBART väder. Nu blir det kaffe och en bra bok i soffan =)
Trevlig helg!

Svar: Sv. Ja, jag håller med dig. Helt underbart är det !! Spec att veta att tränigen är gjort och att man har hela dagen till förfogande... =) Härligt med en promenad, och vädret är inte att klaga på trots kylan. Vad läser du för bra bok? Kram
Mari

2013-01-19 @ 13:41:21
URL: http://www.matsdotter.com
Postat av: Anonym

Var med på veckans bloggi min blogg, skulle vara jätte kul om du var med:)

direkt länk: http://barasandrras.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-19 @ 22:27:22
Postat av: Sofia

Ugh det är alldeles för kallt ute nu. Inte för att jag direkt fryser på militaryn, har lärt mig vad man ska ha på sig. Men tycker det är lite svårt med andningen. Och sist körde vi så mycket där knäna var i marken, så dom blev så kalla att dom domnade av. Så när jag vaknade dagen efter var dom heeeelt blåa, för jag hade uppenbarligen inte känt jag gjort sånt som gjorde ont. haha. Nej nu ska det bli vår!

Svar: Sv. Trodde jag skulle tycka det var för kallt, eftersom termometern visade så kalla grader, men med lager på lager så lyckades jag faktiskt hålla mig varm. Men självklart ska man vara försiktig. Uscha då, illa när det blir så kallt att man domnar bort. Hoppas det är bättre idag !!! Hehe, ja lite vårsol och kvittrande fåglar får gärna komma =) kra,
Mari

2013-01-20 @ 00:09:44
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Alice - bilderbyalice

åhh vad fin bild! gillar ljuset i den!

2013-01-20 @ 16:05:51
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Sophie

så vackert

Svar: =) Tack snälla
Mari

2013-01-20 @ 19:39:08
URL: http://www.kaffekapslen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0