Check för två träningspass !!

Jag vet inte om det är promenaderna och all den extra friskluft jag andas in dagligen som gör att jag under de senaste veckorna varit så oförskämt pigg. Någonting är det, för jag känner en markant skillnad sedan jag la SL-kortet på hyllan. Kan det tänkas vara så kanske?. Men i alla fall, måndag- och tisdagspassen är avbockade i kalendern och idag tar jag en välförtjänt vilodag. Fy bubblan så skönt det ska bli !! Middag hos David, mys och film står på vilodagens schema....
 
 
Måndag (promenad 30 min x2)
- 5 km löpning. Lutning 3 på 10km/h
- ABSolution 30 min
- Plankan 1min x3set samt lite tekniktänk på andra magövningar.
 
Tisdag (promenad 30 min x2)
- Uppvärmning 10 min, lutning 3 på 11km/h
Latsdrag i dropset (8-10-15)
Stående rodd med stång / Bicepscurls x 4set
Sittande rodd (smal) / Hummercurls x 3set
Axelpress med stång / Bicepscurls x 4set
Hantellyft (framåt) / Enarms rodd med hantel x 3set
Sittade rodd (breda) / Hantellyft åt sidan x 3set
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gött juh! Är säkert luften som gör dig pigg. :) Jag älskar att gå på morgonen, men nu är det så förbannat kallt. Går hellre i regn än kyla, äkta Göteborgare som jag är. ;) Bra jobbat!

2013-01-23 @ 19:25:30
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Sofia

vad härligt :D

Svar: :) Ja, mycket,
Mari

2013-01-23 @ 21:08:50
URL: http://byfia.com
Postat av: Emma

Åh, vad härligt! Grymma pass du fått till dessutom :) Jag promenerar också gärna när tiden finns. Fast har inte så långt till gymmet, så det är mer en regel att gå dit (är där på 5-10 mins ;))

Skönt med vilodag, hoppas du hade en mysig kväll!
Kram

Svar: :) Känns riktigt bra. Så himla kul när träningen går bra. Ja, visst är det skönt. Sådant himla effektivt sätt att få motion samt massa frisk luft. Man hinner planera och lösa alla världens problem samtidigt också hehe =)

Ja, det var en härlig dag. Men är lika snappt pepp på att träna igen =) Kraam
Mari

2013-01-23 @ 23:15:37
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: felicia

är nog garanterat den friska luften, lr snarare nog den extra motionen som gör att du är så pigg.. härligt =D

Svar: Då jag har ett jobb där jag vissa dagar spenderar väldigt mkt tid utomhus innebär att jag får väldigt mkt frisk luft ändå. MEN, efter dessa veckor med den extra motionen/friska luften har det blivit en stor skillnad. Så kul att märka att det faktiskt ger så mkt :)
Mari

2013-01-24 @ 21:34:26
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0