Blåbär från skogarna i norr och ett benpass !!

Söndagmorgon och jag var klarvaken innan klockan ens slagit 08. Typiskt mig :) Men jag tog till vara på det, så en löprunda på 45 min har redan avverkats och en god frukost är strax på väg att intas med sällskap av David. Hur trevligt är inte det :). Sedan är en brunch på Clarion Hotel (ringvägen) inbokat.
 
 
I fredags efter stängning på jobbet begav jag mig till gymmet, och det såg ut såhär:
Superset ben/mage.
 
- Uppvärmning 10 min på löbandet, lutning 3 på 10km/h.
Benböj i smithmaskin / russian twist med viktplatta x 4set
Tåhävningar i smithmaskin / benlyft (liggandes på golv) x 3set
Utfall i smithmaskin / crunches x 4set
Insida lår / tåhävningar med viktplatta x 3set
Utfall med viktplatta ovanför huvudet 15x3set
Box jump 45sekx3set
Plankan 45sekx3set
 
+ 30 min promenad hem. Jag kände att jag levde efteråt kan jag säga. :)
 
 
 
1. Efter träningen i fredags
2. Min goda frukost igår bestående av egenplockade blåbär (av Carolina), naturell yoghurt, med en klick kesella, blandade nötter och sedan lite kanel.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!

2013-01-20 @ 16:51:33
URL: http://photoojuliaa.blogg.se
Postat av: Viktkamp

bra pass =)

Svar: :) Tack
Mari

2013-01-20 @ 16:51:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Antigona Murseli

Du har en riktigt fin blogg! Älskar dina bilder, dem får hela din blogg och se intressant ut något den redan är! Fortsätt så!:)

Kika gärna in i min blogg, skriver om en massa mode, åsikter och om allt mellan himmel och jord!:) - www.nattsad.se/mmurseli

Svar: Men vad snäll du är =) tack. Blir jätteglad av att höra det, du är välkommen tillbaka :)
Mari

2013-01-20 @ 21:06:11
URL: http://nattstad.se/mmurseli
Postat av: Emma

Mm, jag har också en massa blåbär i frysen. Fast från sörmland :) De flesta har jag plockat själv. Riktigt lyxigt att ha på filen eller gröten på morgonen. Eller äta halvtinade som godis. Mums!

Sv. Ja, riktigt grymt med skidor :) Speciellt när vädret var som idag med lite solglimtar härodär :)
Ja, men det är så ibland, bara att ta nya tag nästa vecka med plankningen! :) Min sambo ska haka på nu också, kul att få lite sällskap på hemmaplan också.

Svar: Sv =) Eller hur. Mums !!! Eller i favoritefterrätten, Gino :). Älskar blåbär och liiite lyxigare och godare blir det om dom är självplockade.
Ja, men vad kul =) Alltid skönt att ha någon som peppar. Ha en fin dag =) kram
Mari

2013-01-20 @ 22:23:26
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Lanja

Fin blogg :) minns inte gure jag hittade den

2013-01-21 @ 06:39:50
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0