Summering av en vecka som varit !!

Ursäkta att jag tjatar, men nu är det som så att tiden går alldeles för snabbt, jag hinner knappt reflektera över vad som faktiskt händer i mitt liv. Jag har egentligen koll, men dagarna går så snabbt och jag famlar bort, mitt i kaoset vilka dagar jag gjort vad. Men det positiva i kråksången är, att det är ljust när jag går till jobbet och ljust när jag går hem. Våren är på G :) ♥ (*peppar peppar*, för säger jag så så kommer det säkert 2 dm nysnö nästa vecka.)
 
Hur har er vecka varit?
- Min har inneburit mycket jobb, möten, träning och mycket egentid. Helt okej :)
 
Såhär har träningen sett ut:
Måndag - Löpning till och från gymmet, 20min x2. ABSolution på SATS.
Tisdag - Axlar/biceps/mage
Onsdag - Vila. Blev korad två i stegräknartävlingen här :) vann ett presentkort på massage.
Torsdag - Ben/mage
Fredag - Rygg/biceps
Lördag - Löpning 7 km
Söndag - Löpning 30 min och Crosstraining 55 min.
 
(Promenerar fortfarande till och från jobbet varje dag, vilket är 30 min enkel väg.)
 
- Sjukt bra vecka när jag ser allt nedskrivet såhär, och ja..inte undra på att jag börjar se enorma resultat :)
 
En rolig sak till ni inte får missa, numer kan ni hitta min blogg på www.alltomkosttillskott.com också. Ni hittar den under kategorin "Träningsbloggar". Galet va ?? :)
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med, sjukt vad fort tiden går...
Vilken bra träningsvecka och kul att du börjar se resultat. Jag har fortfarande ont i benen så det är vila som gäller, såå tråkigt!!!!!!
Kul med bloggen, hur hamnade du där?
Ha en fin måndag!
Kram

Svar: Ja, det är ofattbart !!! =) Jag blev kontaktad från dom som äger sidan...
Vilket väder :)
kraaam
Mari

2013-02-25 @ 09:24:38
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Lisa

Hej hej vi verkar gilla samma typ av träning! ;-)
Jag är kör mest styrketräning och löpning! :-D

Sv: Tack tack !! Härligt! :-D

Svar: Åh vad kul, härligt att höra =) Kul med en likasinnad.... vart tränar du ?
=)
Mari

2013-02-25 @ 15:28:15
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Jag tränar hemma när jag har barnen och på gymmet på stans badhus när jag är själv! :-D
Har löpnband och vikter här hemma men jag försöker springa ut som mkt jag kan! Bättre med frisk luft! ;-)
Du då?

Svar: Oj, vad duktig du är. Träna hemma är inte det enklaste, men jag är impad av de som faktiskt fixar det =). Jag varierar en hel del, men just nu är det väldigt mkt gym varvat med löpning....det funkar riktigt bra för mig, och är just den bästa varianten för att se resultat =)
Mari

2013-02-25 @ 15:32:14
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Anna

Vilken träningsvecka, grymt impad!

Svar: :) Tack snälla. Den känns riktigt bra !!
Mari

2013-02-25 @ 20:08:58
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Lisa

Sv: Tacks å mkt! :-) Jag har vikter och löpband hemma så jag tycker det funkar hur bra som helst! Grabbarna är gärna med när jag tränar också! :-)

Sv: haha jo det blev en lång dag och inte hann jag med något plugg men jag får ta igen det imorgon! ;-)
Jo riktigt härligt och sjukt behövligt att gå¨till frissan! Hon använde ett nytt schampo och balsam kombinerat i ett och det va riktigt bra! Håret blev skitmjukt! :-) Jag va lite skeptiskt att håret skulle bli fett men det blev inte det :-) Så jag köpte en tub ;-) Vi ser väl om jag är nöjd efter jag använt det ett par ggr! ;-)

Svar: Sv.- Toppen att kunna lösa det så, och ännu roligare att få sällskap :). Vart i landet hittar man dig?!.
Hehe, aj aj...men det hinns med imorgon =). Åh ett kombinerat, det lät inte dumt. Ska bli kul att se vad du tycker om det =)
Mari

2013-02-25 @ 20:46:31
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

jo grabbar gillar träning. Annars så ser dom tv eller pyssla eller leker eller nått! Och ibland bråkar dom bara så då får jag aktivera dom istället för att träna ;-) Man får anpassa och planera lite!
Play doh lera är perfekt att ta fram till min grabbar när man vill träna en stund! Dom älskar pyssel! :-)
I västerbottens inland finns jag! :-)
Såg att du är ursprungligen norrlänning, vart bodde du?
Yes, jag får göra en utvärdering i bloggen när jag tvättat håret med det ett par ggr! :-)

Svar: :) Hehe låter super. Underbart !! Jag jobbar på skola, med barn i årskurs 3 så ja, det där med att anpassa och fixa för dock inte mina egna barn vet jag hur det är =) Du gör det bra =)
Ah se där!! kul med en till norrlänning =) om man nu kan kalla mig, som kommer från Sundsvall norrlänning=)
Mari

2013-02-25 @ 21:01:11
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Galina Holmberg

Go träningsvecka!! :) kör hårt!

Svar: :) Tack snälla. Känns riktigt bra !!
Mari

2013-02-25 @ 21:56:18
URL: http://galinas.blogg.se
Postat av: Emma

Härlig vecka! Grattis till andraplatsen i stegtävlingen, härligt med en massage! Kul med bloggen också :D

Jag har också känslan av att våren är på ingång, så jag hoppas det :) Om en månad så borde vi ju kunna kalla det vår iallafall!

Åh bananscones. Jag har gjort en annan variant två gånger nu, är verkligen super! Synd att inte sambon gillar banan bara, då hade det ju varit en given helgfrukost. Men det funkar bra nu när jag ändå är mycket hemma själv :)

Hoppas du får en toppenvecka!

Kram

Svar: :) Tack. Känns lite lustigt att det var jag som annordnade tävlingen, samt fixade priser. haha, men jag var ju med på samma villkor som alla andra. Ska bli skönt med massage, kan behövas på min rygg.
=)åh, har du recept på dom??
Ajdå, men då får du alla för dig själv hehe :).
kraaam fina du
Mari

2013-02-26 @ 10:17:59
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0