Summering av en vecka som varit !!

Supertusingar. Personbästa. Gotland. Träning. Födelsedagsfirande. Jobb. Mycket har hänt, på bara en vecka. Helt otroligt vad mycket man hinner. Bara man vill. Jag är fantastiskt nöjd med veckan som varit, på alla plan. Helgen på Gotland med födelsedagsfiranden, löpning och bara lugn var precis det jag behövde avsluta veckan med.
 
Nu tar jag steget in på en helt ny vecka, en vecka med massa nya möjligheter. En vecka som dessutom kommer påbörja ett nytt kapitel. För på lördagmorgon går flyttlasset till den nya lägenheten. Småsaker återstår innan allt kan checkas av, men så är det väl alltid vid en flytt? Men annars är det i princip bara att flytta in för att sedan kunna vända blad, till ett nytt kapitel i mitt och Davids liv.... Spännande !!
 
 
Träningen som veckan har bjudit på har sett ut som följande:
Måndag - Rygg/biceps på nyrenoverade SATS Lidingö, läs om passet här
Tisdag - Vila
Onsdag - Supertusingar med denna fina tjej. Läs om intervallerna här
Torsdag - Cirkelpass på gymmet. Här kan du läsa mer.
Fredag - Vila
Lördag - 12 km löpning på Gotland. Inlägget finner ni här.
Söndag - Personbästa på 5 km :) Läs om rundan imorgon !!
 
Hur har er vecka varit?
 
 
 
 
 
Har fler bilder att visa er, men då jag i skrivande stund (detta är ett tidsinställt inlägg) sitter på båten hem till Stockholm går inte internet så snabbt, så att ladda upp bilder är att glömma. Men dom kommer här i veckan =)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Åh vilken vecka! Ser fram emot fler bilder från Gotland! :D Min vecka var bra, tackar som frågar ;) Kram!

Svar: :) Det är när man skriver ner det som man faktiskt inser att man hinner med rätt mkt träning, och hård träning dessutom. Ibland känns det inte som så, men när man ser det blir det annat =)
Härligt :) sådant är skönt. kramar
Mari

2013-08-26 @ 10:36:20
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Åh, låter som du haft en riktigt bra vecka. Bra kombination av träning och njutning på Gotland :) Och igen, stort grattis till 5-kilometarn. Jag är så imponerad! :D

Kramkram

Svar: :) Den har varit fantastiskt. Bra avbrott med Gotland, i allt flyttkaos :) Tack fina du. Rätt impad själv =)

kramar
Mari

2013-08-26 @ 10:45:41
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Kitty

Wild Crochet - En ny webshop med smycken, accessoarer och iPhoneskal till otroliga priser!
Följ oss på Instagram för uppdateringar, @wildcrochet, eller besök vår hemsida, http://wildcrochet.storedo.com
Välkommen in! (:

2013-08-26 @ 13:00:29
URL: http://wildcrochet.storedo.com
Postat av: Lisa

Vilken härlig vecka! :-D BRA jobbat !!

Sv: nej det där va första gången jag testade Supertusingar....det är ju du som inspirerat mig ;-) Har hunnit köra dom på löpbandet också efter det ;-) ja det är lite hatkärlek över dessa tusingar ;-)

Svar: Är himla nöjd, är inne i ett galet härligt flow... som jag njuter av =)
Sv. Åh, spännande !!! Kul att du testar, och att jag inspirerar dig. Alltid roligt =) haha ja, den där harkärleken känner jag igen. Jag brukar fråga mig själv varför jag ens gör dom frivilligt haha =) kramar
Mari

2013-08-26 @ 15:52:49
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: veronicas

Dom där supertusingarna låter väldigt spännande, måste nog testa det någon gång! men roligare om man kör med nån och inte själv kanske..

ha fin fin vecka nu marie :) och tack för alla dina kommentarer, blir lika glad varje gång!

Svar: =) Du ska givetvis testa dom. Hatkärleken är enorm till dom, och jag frågar mig alltid varför jag gör dom frivilligt. Men, efter är känslan helt total. Älskar den :). Så testa, och berätta gärna när du gjort det....
;) tack själv. Och dom fina orden är du värd att få höra. kramar
Mari

2013-08-26 @ 15:58:23
URL: http://veronicas.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Grym vecka som vanligt. Och en spännande vecka som väntar ju. :)

Svar: =) söta du. Ja den här veckan blir spännande =)
Mari

2013-08-26 @ 18:00:10
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: fight4fit

Härligt, låter som en riktigt bra vecka! Och så spännande att flytten äntligen är här :)

Svar: =) Tack fina. Ja, jättespännande ska det bli =)
Mari

2013-08-26 @ 20:14:31
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Sofhie

Åh vad spännande med flytten! Härligt också att du haft en fin vecka :)

Sv; Har skrivit om prottekaffet i ett antal inlägg innan men det är gjort genom att först blanda ut 6g chokladkasein, knappt 1 tsk kakao, lite stevia med lite kranvatten, sedan en rejäl dos snabbkaffepulver och fyll på med kokande vatten. Tjena mumsdisco! :D

Kan bara inte få nog av denna ljuva dryck mina energiknölar knåpade fram. DÖgott.

Oh ja, vilodagen var fasligt härligt. Mer än välbehövligt. Inte speciellt nyttigt att inte ha en enda vilodag på 2,5 vecka :/ ..slarvigt och dumt av mig men det har bara varit för roligt att träna på sistone. Dock när jag blir ''övertränad'' blir jag inte smalare och mager utan tvärtom.. svullnar och lägger på mig betyligt mer fett - lustigt, ahah

Föddes i Oskarshamn och bodde i den hålan tills jag blev 19, sedan for jag ett år till australien och 2 månader i Nya zeeland, sedan tillbaka förra sommaren då jag samtidigt flyttade hit till skåne för universitetet :) Så har blivit några år där borta, hihi

Kram på dig! :D

Svar: Sv. Ja, flytten ska bli skönt. Kul att få pyssla på i sitt egna hem, hyr av en kille nu och har liksom inte velat sätta min egna prägel på lägenheten då jag vet att jag inte kommer bo där för alltid.
=) Åh, tack. Detta ska jag testa. Låter onekligen väldigt gott =).

Mm, känner igen mig. Och denna veckan, trots att jag kommer tycka det är jobbigt blir en liten vilovecka för mig, då mycket inför flytten i helgen ska fixas. Men ja, en vecka med mindre träning är nog bra. Men svårt haha =) Du fattar säkert? Men jag känner detsamma, jag blir svullen osv när kroppen protesterar.

=) Okej. Spännande med Australien =).

Hoppas du får en toppenbra dag. Kraaaam
Mari

2013-08-27 @ 07:52:13
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Lisa

haha ja hatkärlek va det ja! ;-) Dom är sjukt jobbiga men det är en sjukt härlig känsla efteråt! :-D
Jag är inne i ett löparflow nu också! Styrketräningen känns inte alls lika skoj men jag håller på lit eändå! ;-)
Det vänder snart och då kommer jag säkert tycka att löpningen går skitdåligt! ;-)

Svar: Sv :). Åh vad härligt. Löparflow är inte dumt alls, älskar den känslan när allt bara flyter på. Har haft en sådan period jag med, detsamma med styrketräningen så allt har varit perfekt den senaste tiden faktiskt. Bara att njuta =)
kram fina du
Mari

2013-08-27 @ 12:13:29
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0