Fem saker ni inte visste om mig....

För att bryta träningsinläggen för en dag så gör vi såhär idag, ni får ta del av fem saker ni inte visste om mig :) Hur känns det?? Okej hoppas jag :) Nu kör vi.....
 
 
* Det absolut första jag gör när jag kliver upp på morgnarna, oavsett dag, tid eller plats är att tvätta ansiktet med kallt vatten och smörja in mig med en fuktgivande kräm, därefter dricker jag alltid ett glas vatten. Detta har jag gjort så länge jag kan minnas tillbaka. Riktigt skönt, och framför allt väldigt uppiggande och gott. Gör det ni med vetja :)
 
* Min last här i livet är Digestivekex. Finns det sådana kex i min närhet så är dom innan du hinner blinka uppätna, utan ost eller med, det spelar ingen roll. Så jäkla gott är det !!! Helst av allt vill jag doppa dom i ett glas med kall mjölk också. (eftersom jag nu har varit utan sötsaker ett tag, så har jag faktiskt inte ätit digestive på länge, bra jobbat va?? det är ju ändå min last här i livet liksom.)
 
* Jag är pedanternas drottning, och den tronen har jag suttit på länge. Till viss del jobbigt och det är något jag måste jobba på, men jag AVSKYR när det är stökigt.
 
* Jag har spelat fotboll i 17 år, vilket var mitt liv i några år, allt kretsade kring fotbollen. Jag skulle bli proffs :)
 
* Tondöv eller ej, det får andra avgöra, men jag älskar att sjunga. Letar ofta upp texter på internet och sjunger med i låtarna jag lyssnar på. Likaså när det är musikprogram på tv:n, jag sjunger alltid med. Att spexa och riva av någon gammal låt på vardagsrumsgolvet brukar också kunna höra till vanligheterna ;).
 
 
Så hörrni, mätta och belåtna?? Eller vill ni ha mer :) fråga på i sådana fall...
 
 
 
 
..icke träningsrelaterat inlägg??? sorry alltså, men bilder när jag är vardagsklädd finns det inte många av.
 
Idag är det VILODAG hörrni :)
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - älskar, älskar inte

Kul med lite privat "info" :) Och jag känner verkligen igen det där med bilderna... jag har INGENTING på mig själv "normalklädd". WTF?! Ändring på det kanske :)

Svar: Sv. Haha, det är sjukt. Letade ordentligt för att hitta någon, men det fanns ingen vettig. Så ja, skärpning på den biten :). Hoppas du får en fin dag ! kram
Mari

2013-08-09 @ 08:42:15
URL: http://alskaralskarinte.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Vilket roligt och härligt inlägg! Känns som om man fick lära känna dig lite nu :) Två tummar upp!

Svar: Vad roligt att det blev uppskattat =) om du vill veta mer så är det bara att fråga... kram
Mari

2013-08-09 @ 15:32:45
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Idag är det fredag, ska du göra något speciellt ikväll? =)

2013-08-09 @ 20:25:19
URL: http://kwieien.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Åh vilka roliga saker att veta! :D Hihi!

Svar: Hihi ;) alltid kul med lite annat ibland...
Mari

2013-08-10 @ 09:46:05
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Roliga grejer juh. :)

Svar: Hihi, vilken tur :) Roligt med sådana där inlägg ibland.
Mari

2013-08-10 @ 12:42:35
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oooh det där med att vara pedant känner jag igen! Kan vara riktigt jobbigt ibland faktiskt! ;-)

Sv: Ja den va supergod! Blir så mkt godare med "riktiga" bär ;-)

Den där pwo du skrev om i en tidigare kommentar, den ser helt okej ut! Bara aminosyror och B-vitamin så det är inget "hokuspokus" iaf :-D

Jag äter mina Ripped Hardcore bara ibland så jag kan inte säga så mkt mer än (just nu iaf) att jag känner bara skillnad på den direkta verkan, då jag blir alldeles varm och svettas mkt! :-)

Hoppas allt är bra med dig! kramis :-)

Svar: Sv. Mm, vet. Sjukt jobbigt kan det vara !! Men jag försöker skärpa mig....
;) Tack fina. Jag har klickat hem en BCAA, från Body Science. Ska testa den i veckan =) Det är ju en djungel det där, men PWO tas ju innan träning, det har jag inte missat, men många säger att dom tar sin BCAA innan träning också.. vad är rätt, och vad är fel?! kan man kombonera PWO och BCAA, för det är väl inte samma sak?? Hm, sorry om jag överröser dig med massa frågor :) haha

Allt är bra =) Själv då?! kramar
Mari

2013-08-11 @ 19:29:55
Postat av: Lisa

Du kan ta både pwo och BCAA innan träningspasset! Men för bästa upptag av aminosyrorna ska det helst tas på tom mage så då skulle jag rekommendera att du tar pwo ca 45-30 min innan ditt träningspass och sen tar du BCAA just innan du ska träna :-)

Jodå allt är bra! Lite ångest över att semestern är slut, fast samtidigt är det skönt att vardagen och rutinerna kommer tillbaka! ;-)
Kramis

Svar: Sv. Åh, tack. Nu klarnade det lite haha... Då ska jag testa detta :) Tack !!
Jo, förstår det. Men när man väl jobbat ett par dagar så går det bra =) hoppas måndagen blir bra. kramar
Mari

2013-08-11 @ 22:29:40
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Emma

Vilket roligt inlägg :) Tummen upp! Jag älskar också digestivekex! Så ja, duktigt att inte ha ätit såna på ett tag. Fast det är man värd att unna sig ibland :)

Grym träningsvecka du fick till också. Låter som ett klokt beslut att vila från löpningen litegrann. Som sagt, man måste chocka kroppen lite emellanåt, och dessutom blir det ju roligare när man varierar träningen lite :)

Hoppas du får en härlig vecka!
Kram

Svar: Sv. :) Haha, härligt. Alltid kul att variera inläggen och ja, digestive... oj oj... med brie är helt klart favoriten ;) mums !!
=) Tror man behöver ta bort det man älskar som mest ibland, bara för att kunna uppskatta det mer senare :).

Hur har du det?! Full fart på jobbet?? =) kram
Mari

2013-08-12 @ 20:29:56
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Emma

Ja, digestive med brie är helt klart det bästa. Blev lite sugen nu.. :P Kanske får bli en ostbricka till helgen :)

Ja, det tror jag också. Delvis är det bra för träningsvariationen och delvis för att man inte riskerar att tappa sugen :) Jag är verkligen glad att jag kommit tillbaka till löpningen nu, även om det inte blir så ofta som jag skulle vilja. Men det kommer :)

Jajjemän, fullt ös. Jobb och plugg inför en omtenta. Får väl se om jag skriver den, känns inte riktigt som att jag har tid egentligen. Ska ju träna och sova också... :P

Hur går det med lägenheten? Börjar ni bli nöjda eller är det mycket kvar att göra? :)

Kramkram

Svar: Jag blev också sugen, men det får vänta till helgen. Måste ha något att se fram emot :)
Förstår det. Och milen gjorde du också, sjukt impad... Bra jobbat =)

Oj oj, mkt på gång... Hoppas det går bra !! jag håller tummarna =)

Jodå, det går bra. Köket är klart, sånär som på att vi måste få dit en VVS:are som sätter igång diskmaskinen och vattnet samt en elektriker som fixar ugn, kyl/frys osv.... :) sedan in med lådog och sedan inflytt :)

kraaam
Mari

2013-08-14 @ 18:36:16
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0