Längdskidor på Bottenviken !!

Så då börjar semestern lida mot sitt slut, det som är kvar är en flygresa hem till Stockholm och eftermiddagen samt morgondagens sysslor. Skönt att ändå få vara på hemmaplan ett tag, innan vardagen sätter igång igen. Tro inte att jag inte haft det bra, när jag säger att jag ser fram emot rutiner och vardagliga saker igen, för en bra semester har jag haft. En av dom bästa någonsin faktiskt !! Fjällvärlden slår mig med häpnad varje gång, jag älskar den...
 
Dagarna här i Töre har bjudit på väldigt mycket, men ändå väldigt lite. Hur nu det går ihop (?). Bastat, legat med näsan i solen i flera timmar, läst, sovit, sett Töre under en två timmars långpromenad (herre vad skönt det var att röra på benen), skrattat, åkt längdskidor ute på Bottenviken i två timmar, ätit god mat och skrattat oss dubbel. Mycket hinner man på två dagar. Jag har haft det toppen här!!
 
Angående längdskidåkningen, jäklar vilken mersmak jag fick. Aktiva två timmar som faktiskt känns ordentligt i kroppen idag. Jag hade helt glömt bort vilken bra träning det är. Mer sådant till Mari, tack :). Att solen strålade från klarblå himmel gjorde åkningen ännu bättre. Har ni åkt mycket längd i vinter?
 
Semester, frisk luft, slalom, vänskap, längdskidor, träning, äventyr, sömn, god mat, svett, sol och mycket mer. En välfylld tjej lämnar nu norr för att återgå till vardagen. Kommer aldrig glömma denna resan !! ♥
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter verkligen toppen. :)

Svar: =) Mycket. Haft en bra helg?!
Mari

2013-04-06 @ 13:34:10
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längdskidåkning har verkligen sin charm! Alltid skönt att komma hem efter semester, men åh så härligt det ser ut på bilderna. Nästa år SKA jag åka skidor, och där med basta!

Svar: ja, verkligen. Hade helt glömt bort det bara. Men nu fick jag mersmak, lite sent på säsongen sådär bara men men haha =). Vi har haft det underbart, så skönt. Hur har du det?!
Mari

2013-04-06 @ 18:26:46
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Karin O

Vad härligt det ser ut men nu vill man ju ha vår haha

Svar: Alldeles vid Djurgårdsbron kan man säga, la ut en bild som visar nu:)

Svar: Ja, faktiskt. Håller med dig =) och Sthlm bjöd ju minst sagt på det...härligt.
Perfekt, såg bilden. Tack :)
Mari

2013-04-07 @ 08:33:49
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Emmas träningsblogg

Åh, vad härligt! :) Jag åkte ju långfärdsskridskor på bottenviken förra veckan :) Och två längskidspass har jag fått till i vinter. Dock korta sådana pga benhinnorna, men bättre än ingenting! :) Kram!

Svar: =) Åh, härligt. Då hade vi nästan kunnat stöta på varandra =) Skönt med sådana pass. Fick verkligen mersmak =) kram
Mari

2013-04-07 @ 11:42:58
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar:

Haha, ja men då har du det i färskt minne till nästa vinter! ;) Jag har haft en härlig helg på hemmaplan och umgåtts med de närmsta vännerna... :)

Svar: =) haha ja jag måste ha det =)
Mari

2013-04-07 @ 18:47:58
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Sv: Jaa, det är ju så härligt att träna utomhus! :)

Svar: =) mm, underbart !!!
Mari

2013-04-07 @ 20:52:11
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0