En lista, direkt från fjälltopparna !!

Idag blir det en lista dagen till är :) Hoppas den ska smaka...
 
 
När vaknade du imorse?
- Klockan var strax innan 07 när jag vaknade, som vanligt typ, trots semester :)
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Jag tänkte, "hoppas att det är sol så vi kan njuta av en till dag i backen" :)
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Jag har inte ringt någon, ingen som vill bli ringd vid den tiden i alla fall ;).
 
Vilket humör är du på?
- Är på strålande humör. Semester i 6 dagar till, och jag befinner mig där jag trivs som mest, i fjällen !!
 
Har du ont någonstans?
- Lite smått i vaderna efter slalompjäxorna, annars mår jag finfint :)
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Tacos, hur man nu kan vara sugen på det vid den här tiden på dygnet (?). Men hotellfrukost blir bra, ska sgtrax kila ner.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- En Ceasarsallad, igår när vi käkade middag.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
- Knappade mig precis in på, ja ni behöver inte ens fundera, - facebook :) Går det att leva utan det eller?
 
Vad ska du göra ikväll?
- Ikväll vet jag inte, vi tar liksom dagarna som de kommer här i Riksgränsen, men middag på Grönan och resten lugnt. Man blir rätt mör av att vara ute hela dagarna.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Idag blir det Dougal And Gammer - When I Close My Eyes. Låten som spelas varje morgon, mer pepp går det ej att bli :)
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- För exakt en vecka sedan, hm.. Jag satt nog och käkade frukost, för att sedan traska iväg till jobbet.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Inte direkt så jag har sådant på känn, men det ska vara föra att jag är grym i slalombacken då ;)
 
När fotade du något senast, och vad?
- Sist jag fotade var igår, när kameran gick varm uppe på fjället. Vilka bilder jag fångat !!
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
- Nix, idag har jag inte hunnit. Men kostnaden för att hyra turskidor eller skoter blir nog nästa gång jag drar kortet. Jäklar vad bra jag har det här :)
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- Stegen som leder upp till Carolinas säng. Nödvändigt ont att veta, eller ??
 
Vad har du på dig idag?
- Just nu bara hotpants och linne. Men annars blir det en heldag i skidkläder !! Rätt soft att gå runt så hela dagen, underställ och mössa. Ja, det skulle jag kunna vänja mig vid :).
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Det ser underbart ut! Det är så härligt att vistas ute i naturen hela dagar! : ) Ha det fortsatt toppen! Kramar

Svar: Ja, frisk luft är obeskrivligt härligt :). Tack fina du ! Hoppas du har det bra ?! Kram
Mari

2013-04-02 @ 09:37:19
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Jenny

Åh skoj med listor! Njut av fjällen. åh vad underbart det ser ut! Ha en toppen dag!

Svar: =) hehe, ja alltid lika roligt :). Här är det fantastiskt, så härligt med semester. Hoppas du har det bra ?! kram
Mari

2013-04-02 @ 10:26:50
URL: http://www.springamera.blogspot.com
Postat av: Molly Askefjord

Fin blogg! :)

2013-04-02 @ 12:04:30
URL: http://mollyaskefjord.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Hehe, mycket intressant fakta! :P
Sv: Rumpan hälsar och tackar! :) :)

Svar: ;) Härligt. Hur har dagen varit ?!
Mari

2013-04-02 @ 12:29:07
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Åh så härligt med en ordentlig skidresa! Jag blir riktigt avis, jag som nu är tillbaka i Sthm och i arbete igen. Jag hoppas du njuter ordentligt! Hur är vädret?

Svar: Mm, så otroligt härligt. Bara få komma bort och se något annat, att få göra det jag älskar mest, åka skidor, hela dagarna är ju bara en jäkla stort plus :). Idag har vi haft storm här tyvärr, så det blev inge skidor idag, men vi har haft det toppen ändå =). Hur har du det ?! kramar
Mari

2013-04-02 @ 14:01:32
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Alexandra

Snö, sol och skidor - kan knappast bli så mycket bättre! :)

Svar: Nej, faktiskt inte. Håller med :) så otroligt härligt !! Kram
Mari

2013-04-02 @ 14:08:42
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Lisa

Härligt med listor! :-)
Dom är så roliga att läsa!
Hoppas du haft en bra dag idag! :-)
kram

Svar: Hehe, ja eller hur :). Här har vi det bra. Hur har du det ?! kram
Mari

2013-04-02 @ 20:43:14
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Skönt! :) Låter som ni har det bra. :)

Svar: Här är det toppen =)
Mari

2013-04-02 @ 21:50:30
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0