Stramar åt tyglarna ett tag !!

Jag anser att man kan äta i princip vad man vill, när man vill bara man rör på sig reglbundet. Jag menar, bara för att man kan äta vad man vill, när man vill behöver man inte trycka i sig godsaker, eller ta plusmeny varje gång man besöker Mc Donalds..osv.. Sker allt på en sund nivå tycker jag det är helt okej. Anledningen till att jag tycker som jag gör är för att jag starkt ogillar orden unna sig och förbjuda. Men ibland måste man strama åt tyglarna, och det är precis vad jag tänker starta vackra september med. Någon som tänker joina mig?
 
Eftersom jag nu inte gillar ordet förbjuda så tänker jag faktiskt bara tänka lite extra noga på vad jag stoppar i mig, och kanske istället lägga till lite extra motion. Sådant älskar jag ju !!
 
Häng på vetja...
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack rara =)

2012-09-10 @ 14:15:48
URL: http://colorelle.se
Postat av: Evelina Svantesson

Fin Bild Marie!

Svar: =) Tack snälla
Mari

2012-09-11 @ 21:36:50
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0