Jag och löpbandet !!

Att förklara känslan efter ett löppass är omöjligt, tror mig. Jag ville få en kollega som i princip aldrig sprungit i hela sitt liv att förstå hur den där känslan känns, men det blev bara pannkaka. Endorfiner, frihet, lyckorus, ja och mycket mer men det räcker inte. Jag vill liksom kunna sätta ord på den där magiska känslan, kan ni hjälpa mig?
 
Det blev mer än bara diskussion om ämnet löpning igår, jag avverkade 50 min på löpbandet också. Hur gött som helst och enligt mig, det bästa sättet att varva ner efter en dag på jobbet. Tummen upp för det !!
 
 
Detta är den ökända mördarbacken som jag talar om när det gäller back/trapp-intervaller.
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

åh älskar att träna :D
btw..Jag behöver lite tips på vad man kan blogga om.. har du några tips? :)

2012-09-26 @ 16:47:21
URL: http://haap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0