Helgens timmar !!

Fredag: Jobb. After work med vin (helt klart några glas för många) och mat på Mozarteum med David och hans mamma, kvällen avslutades vid 02-tiden och jag tog en taxi hem i det regniga Stockholm.
Lördag: En trött Jag tog sig upp för en tidig morgon i tvättstugan och sedan vidare mot IKEA, där jag, David, hans mamma och ALLA andra i Sthlm befann sig i några timmar. Det blev middag ute denna kvällen också, Loj på söder den här gången. Ett mysigt krypin med supergod mat. Godnatt blev det efter en sen storhandling vid 23-tiden.
Söndag: En långdragen frukost i vardagsrummet började söndagen, och sedan blev det crosstraining på SATS. Sedan fortsatte jag eftermiddagen med lite fix och sedan en bra film, som förövrigt traskade in på toppfem-listan (mer om det imorgon). Tända ljus, en kopp te och lite tidningsläsning avslutade helgen på ett fantastiskt sätt.
 
♥♥♥
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0