En konstig träningsvärk !!

Sovmorgon, kyla, jobb, bowling, storhandling, tortilini fyllda med tomat och mozarella, mys i soffan, mörk choklad, te, tända ljus, x-factor, musik, storm utanför fönstret och en kropp fylld med en härlig fredagskänsla. Detta och lite mer bjöd min fredag på :). Vad gjorde du?
 
Idag händer följande: Morgonpw (som redan är avverkad), shopping på stan med David och senare middag ute för att sedan gå på invigningen av Friends Arena.
 
För att komma till rubriken, - jag var på ett bodycombat-pass för första gången i torsdags och det var absolut inte sista gången. Grym konditionsträning som var riktigt rolig ända från start till mål. Har ni testat?. Men det bästa med allt är att jag har en sådan sjukt märklig träningsvärk, på ställen som jag aldrig trodde kunde ömma. En underlig känsla men så himla skönt :)
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig fredag! :D

Combat är grymt. Brukar känna av baksida axlar och skuldror mest när jag inte kört på ett tag. :)

Svar: =) Hur har du det?
Ja, det var riktigt grym träning. Har redan bokat in mig på nästa pass. Hehe, ja precis på dom ställena har jag ont i. Men det är bara gött :)
Mari

2012-10-27 @ 21:58:32
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Emelie

Mums choklad med salt ♥

Svar: Mm, eller hur.Hur gott som helst =)
Mari

2012-11-06 @ 18:48:52
URL: http://seperti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0