Aktiv vila plus 50 minuter löpning !!

Lördag och söndag med tema löpning (utomhus) ledde till en härlig aktiv vila under måndagen, det blev en rask promenad runt på Söder i cirka 50 minuter. Lika mycket som jag älskar löpning älskar jag promenader, sjukt gott för själen. På alla sätta och vis. Kärlek till det !!!!
 
Igår tisdag hoppade jag upp på löpbandet och drog igång min "träningslista" på Spotify, sedan bar det iväg. Trots att jag inte kom någon vart ;). 50 minuter på 10 km/h senare hoppade jag av och gav mina magmuskler en omgång, efter det tog jag lyckoruset i handen och traskade hemåt. Lovely !!!
 
Hur ser er vecka ut?
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,super fin bild på dig där! :) Det är andra gången jag kikar in på din blogg, men ska vi följa varandra med bloglovn’? Om du vill så kan du väl kommentera med vilket nr du blev som följare, så gör jag detsamma på din! Ha en fin dag Mari. Kram

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Svar: Jag har ingen bloglovinlista, utan klistrar in mina under favoriter. Så jag gör det med din blogg också =) okej?!
Mari

2012-10-10 @ 12:03:19
Postat av: issa - rappare & låtskrivare

fan va duktigt att träna så:) önskar jag med kom igång

Svar: =) Tack snälla. Jag älskar det !!!! Vad vill du träna ?!
Mari

2012-10-11 @ 00:01:09
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0