Summering av en veckas träning !!

Ser man det såhär så skulle nog vilken som helst säga att det ser riktigt bra ut, en bra vecka som känts både här och där. Härliga träninsgvärk, så jag älskar dig :). Men något har saknats och det är löpningen, mitt knä värker fortfarande och jag fick rådet av läkaren jag träffade igår att just nu bara träna det som känns rätt och det som inte innebär smärta. Hm....men ja, löpningen saknas. Det känns !!!
 
Här kommer en veckas summering iaf:
 
Onsdag - Löpning 45 min. Armhävningar 45sek x 3set. Plankan 45sek x 3 set.
Torsdag - Cykel 30 min. Crosstrainer 15 min. Rygg/biceps/axlar
Fredag - Vila
Lördag - Vila
Söndag - Crosstraining 55 min
Måndag - Vila
Tisdag - Cykel 30 min. Crosstrainer 15 min. Rygg/axlar/mage
Onsdag - Bodypump 55 min
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0