Löpning i Sundsvall, och det känns så otroligt bra !!

För någon vecka sedan trode jag aldrig att några löpsteg inom den närmaste framtiden skulle tas, eftersom jag hade så fruktansvärt ont i knät. Att gå uppför/nerför i backar var till och med svårt, så ja, ni kanske förstår?. Men efter att ha trotsat det onda under lördagen förra veckan kände jag hopp, hopp om att faktiskt kunna springa dom där underbara stegen igen.
 
Vet ni vad, idag söndag tar jag den 6:e rundan på en vecka och knät vill knappt kännas vid. Är det inte helt fantastiskt?.  
 
Idag innebär också en tågresa tillbaka till Stockholm, men först tänker jag njuta av den här dagen.
Vad gör ni?
 
Lördagen:
- Julbak med mamma
- Spel med barnen hemma hos ena systern
- Tacomiddag
- Myskväll med Elsa och Edvin som var på besök
- Lunch hemma hos syster äldst
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat !!!

2012-11-25 @ 14:02:01
Postat av: nathalie

hej där :)

är allt bra ?

Hur länge har du bloggat ? ..

Svar: =) Bara bra här. jag har bloggat sedan 2008, vadårå?? =)
Mari

2012-11-25 @ 22:24:25
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
Postat av: Mikaela

mums,såg gottigt ut! :)

Svar: :) Ja, det smakade riktigt bra.
Mari

2012-11-25 @ 22:46:14
URL: http://rymden.blogg.se
Postat av: Maria

Vad härligt att du kan springa igen.. Har själv inte sprungit på över 2 månader då jag haft ont i benhinnorna, är fortf inte bra men funderar på att trotsa värken! Gillar höst/vinterlöpning och saknar det så mycket ..

Svar: Ja, så otroligt skönt !!! =) jag är så glad. Men uscha då, inge vidare. Har du kontaktat en läkare med dina problem? Jag har också haft väldiga problem, men inte nu längre. *peppar peppar* Kram
Mari

2012-11-26 @ 13:49:33
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0