Tisdagens träning !!




Var mer död än levande när jag kom hem från allt igår, så jag orkade inte ens slå på datorn. Strålande sol, kort om folk men massa energi. Tur det i alla fall. Det var Fritidshemmens dag också, så eftermiddagen var en enda stor fest. Lekar, tipspromenad, glass, femkamp, musik, dans, skratt, bus och massa SOL. Energin gick dock mot sitt slut där på eftermiddagen, men det var bara att ladda om....

Gådagens träning:  Promenad 30 minuter till jobbet, i raskt tempo med härligt fågelkvitter i öronen. Livskvalité!! På kvällen blev det mitt omtalade mördarpass. Jag ökade i antal kilon på varje övning, och allt kändes så jäkla bra. Godnatt var det sedan !!!!


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhets blogg

åh, jag vill också ha en massa sol. :)

2012-05-09 @ 07:58:15
URL: http://www.cherie.se
Postat av: Anonym

Lät fint det!

2012-05-09 @ 08:46:46
URL: http://endorfinkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0