Helgalen dag i träningens tecken !

Hade ju lovat en resumé av min heldag på Bosön, men den som väntar på något gott brukar man väl säga. Fick helt enkelt ingen tid över till att knåpa ner ett sådant inlägg. Men håll ut, det kommer :). Grymt roligt hade vi i alla fall......

Dagens träning. Helgalen som jag är så har det endast blivit träning idag, och vet ni ??? Jag älskar det !! Tre olika pass på Bosön och nu ikväll löpning. Det blev Årstaviken runt, vilket är 10 km. Godnatt säger jag nu.






..som sagt, löprundorna här på Lidingö är underbara..


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: jasså du menar öronen.. ja jag har lock för öronen i stort sett varje dag :(



Duktig du är som håller igång så mycket hehe:) det skulle jag aldrig ha tid med;)

2012-05-24 @ 19:12:44
URL: http://sweetem.sajberhagen.com
Postat av: Sofia

Åh grymt! :) Så ska mina dagar se ut när min semester börjar om en vecka. ;)

2012-05-24 @ 19:54:11
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0