Går tidigt från jobbet !!

Lämnar jobbet tidigt idag och det ska bli väldigt skönt, då det är fredag. Tänk att ha det så varje fredag :). Tyvärr innebär det inte att jag kan åka hem och slappa, göra något skoj eller hitta på något annat fredagsbus. Utan det blir ett besök på Karolinska Sjukhuset istället, magnetröntken står på schemat och jag får nog säga att det finns mycket trevligare saker att göra en fredag eftermiddag. Men men, jag måste.....

Vad gör ni för bus idag?!

När besöket där är avklarat lurar jag faktiskt på en härlig löprunda i det härliga vädret. Hm, om det nu inte börjar spöregna som vädergudarna har spått. Men löparbenen ropar högt efter en tur. Tränar ni idag?!





..
jag in action, på Äventyrspedagogik kursen igår..
Skulle ta mig igenom det fina spindelnätet utan att röra vid snörena..det gick galant :)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Såklart vi gör! (eller jag då) haha =)



Ska iväg på en powerwalk om en stund. Konstigt väder ute idag. Regn, sol, regn, sol.. Men hey! "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" :)

2012-05-11 @ 14:57:17
URL: http://www.finest.se/villeniskanen
Postat av: Ville Niskanen

Sv; Jag ska jobba hela helgen. Eller imorgon är jag jour så kan ta det lugnt imorgon med lite träning bara. :) Själv då?

2012-05-11 @ 18:54:22
URL: http://www.finest.se/villeniskanen
Postat av: Sofia

Härligt att gå tidigt. Det hade vart nåt att göra det varje fredag. :)

2012-05-11 @ 19:01:18
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0