Äventyrspedagogik !!

Variation i schemat behöver vi alla ibland, så idag har jag spenderat hela förmiddagen på kurs. Äventyrspedagogik närmare bestämt. Ett ämne som föll rakt innanför mina ramar, samt att det är behövligt då vi spenderar mycket tid utomhus med barnen. Jag har några bilder från dagen, men kommer tyvärr inte in på facebook där dom finns, så ni får hålla ut en stund :). Men krypa, åla, springa, laga mat, leka och massa annat bjöd kursen på. Hur kul som helst var det !!!!

Vad har ni gjort?


Vilodag. Efter att ha tränat fem dagar i rad så krävde min kropp vila idag, och självklart får den det. En lång dusch, med peeling, hårinpackning, ansiktsmask och body butter gjorde mig till en ny människa. Nu blir det mys i soffan resten av kvällen. Vilket både jag och mina ömmande muskler är värda :).





..åååååhh jag vill ha sommar och sol..NU...vill bli brun...


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Angel ♥

Hej!

Hur är det med dig idag? Har du några roliga planer inför helgen? =)



Ps.Jag gör bloglovinbyten om det är av intresse!

Ds.

2012-05-10 @ 19:49:11
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Så fin du är :)

2012-05-11 @ 22:38:31
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lissen

Du den där vilodagen låter hur skön som helst.

Man borde pyssla om sig själv lite mer.

2012-05-12 @ 21:35:44
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0