Titanic i 3D !!

Ibland bara händer det. Jag hade helt glömt bort att jag klickat i att jag var med i en tävling, en tävling om att kunna vinna två biljetter till förhandsvisningen av Titanic i 3D. När jag öppnade mailboxen när jag kom hem igår kväll visade det sig att jag vunnit. Som sagt, ibland bara händer det. Shit vad kul !!!!!!!!!!!!!

Så ikväll blir det en exklusiv förhandsvisning av filmen, på Biografen Park på Sturegatan. Guld värt ju :)

Kan samtidigt passa på att säga att jag kammade hem vinsten av en bok häromdagen också, bild kommer på den när jag fått hem den :).




/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS!!! Guh så roligt för dig! :D Du får skriva sen hur det var att se den i 3D!



Ja nu jobbas det tok mycket igen, räknar dagarna som är kvar och det är 17st. Snaaart på hemmaplan igen :)

2012-03-28 @ 18:14:23
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/
Postat av: Alina Nyström ▲ foto, stil & vardag

allt bra? :)

2012-03-28 @ 18:25:25
URL: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0