Min lååånga torsdag !!

Orkade verkligen inte skriva något igår, jag kom hem så pass sent från jobbet, på grund av missförstånd mellan två föräldrar (hade två barn kvar en timme efter stängning med andra ord), så när jag väl kom hem slängde jag mig bara ner i soffan och kollade på matchen mellan Rögle - Timrå Ik.... Somnade ovaggad i sängen vid 22-tiden. En dag på jobbet mellan 07.30-18.30 tar på krafterna....... Tyvärr blev gårdagens träning inställd också, eftersom jag inte hann med passet. Surt !!!!


Idag fredag händer lite allt möjligt.
- Jobb
- Hämta nummerlappen till Premiärmilen
- Träning
- Tvättning

Vad ska ni göra?





..igår kunde mina kära Ray Ban´s plockas fram..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj verkligen en lång dag. Förstår att du var slut. Men fredagen låter trevlig iallafall. :)

2012-03-23 @ 20:30:02
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0